• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Nero13

Panerai
IMG_8815.JPG

Länken ser definitivt bättre ut är på ursprungsmodellen, det håller jag med om. Hoppas vi slipper de fula sidokrashpuckarna också. Ursprungstavlan är däremot mycket snyggare. Kul med 6R15 men lite halvtråkigt med en ny modell som nästintill är en ripoff av en modell som nyligen fanns att tillgå.
Denna var riktigt fet någon som har mer info om denna? :)
 

Psykel

Patek
6000 är fan ingen LE, allt över 999 ex är löjligt som LE. För att jag ska gå igång på LE bör det var under 100 ex.
To each his own. Personligen struntar jag i om det är LE (eller iallafall kallas LE) eller inte. Huvudsaken är att jag tycker om den och SRPB11 var riktigt snygg! Vi får se om det är 6000 på den också eller om den blir mer exklusiv.
Fast å andra sidan kan jag hålla med dig om att en LE på 100 eller så skulle kännas kul att ha.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
To each his own. Personligen struntar jag i om det är LE (eller iallafall kallas LE) eller inte. Huvudsaken är att jag tycker om den och SRPB11 var riktigt snygg! Vi får se om det är 6000 på den också eller om den blir mer exklusiv.
Fast å andra sidan kan jag hålla med dig om att en LE på 100 eller så skulle kännas kul att ha.
IMG_8832.PNG

Här snackar vi någorlunda LE. :)
 
Topp