• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En mindre version av SBDX019 alltså.
"A tight lipped source tells me the new 6r range of divers will be similar to this reissue. They'll be 43mm and have a 3:00 crown without crown guards. 43nm case. Split 12:00 lume marker like the 6105. Bracelet or rubber and around $700 USD."

Från WUS
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
En mindre version av SBDX019 alltså.
"A tight lipped source tells me the new 6r range of divers will be similar to this reissue. They'll be 43mm and have a 3:00 crown without crown guards. 43nm case. Split 12:00 lume marker like the 6105. Bracelet or rubber and around $700 USD."

Från WUS
Större väl? 39.6<43
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Leta rätt på en bild på de nya Samuraierna är du snäll :)
seiko_divers_13.jpg

Antar att du sett denna? Bluuuue Lagoon.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
seiko_divers_13.jpg

Antar att du sett denna? Bluuuue Lagoon.
Sunburst och att den är limiterad tilltalar mig som attans alltså! 6000st är visserligen en hel del men ändå :)

Vet vi om de andra samurajerna kommer ha Sunbursttavla? Misstankar? Spekulationer?

Ju mer jag ser den blåa desto svårare är de att hålla sig ifrån förbokningsknappar på nätet :confused:
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
:D Det är nog bara en tidsfråga innan hela katalogen läcker.
Säkerligen.
Men de här små nyhets dropparna som får en klia sig frenetiskt...
Inväntar spänt hela Niagarafallens nyheterna ifrån Basel och er resa så man kan sluta känna sig som en junkie ;)
Känns som alla läckor förstör filmen och själva finalen, man vill se allt NU men kan inte sluta se och läsa alla rykten.... loggar snart ut ifrån KS någon månad
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Sunburst och att den är limiterad tilltalar mig som attans alltså! 6000st är visserligen en hel del men ändå :)

Vet vi om de andra samurajerna kommer ha Sunbursttavla? Misstankar? Spekulationer?

Ju mer jag ser den blåa desto svårare är de att hålla sig ifrån förbokningsknappar på nätet :confused:
Hyfsat kvalificerad gissning är: inte sunburst.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Säkerligen.
Men de här små nyhets dropparna som får en klia sig frenetiskt...
Inväntar spänt hela Niagarafallens nyheterna ifrån Basel och er resa så man kan sluta känna sig som en junkie ;)
Känns som alla läckor förstör filmen och själva finalen, man vill se allt NU men kan inte sluta se och läsa alla rykten.... loggar snart ut ifrån KS någon månad
Får jag en OK plats under seikos pressrelease så tänker jag livesända den på Instagram. Förra året var pressreleasen kl 10 på torsdagen så boka inget jobbmöte den tiden. :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Seek and you shall find... ringde klockmaster Globen. Blue lagoon väntas komma in i butik inom 1-2 veckor. 5000 kr för SRPB009 (Samuraj) & 5499 för SRPB011 (turtle).

Satte upp mig på listan för samurajen. Återkommer med bild när den landar
En dag på KS och redan klocka på ingång, snabbt jobbat! :D
 
Topp