• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

klockodile

Dundee
2-Faktor
Nya Presage: http://www.seikowatches.com/press_release/2017/RLS1702_01/index.html

The Presage Enamel Collection

01.jpg

SPB045

04.jpg
05.jpg
06.jpg

SRQ023 SBP047 SBP049

Priser från 1100 EUR till 2650 EUR
Blev otippat sugen på tonneau modellen....
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Seek and you shall find... ringde klockmaster Globen. Blue lagoon väntas komma in i butik inom 1-2 veckor. 5000 kr för SRPB009 (Samuraj) & 5499 för SRPB011 (turtle).

Satte upp mig på listan för samurajen. Återkommer med bild när den landar
Bilder illa kvickt när du får hem den. Häng på låset! Tror jag måste ha en sån också men lite smått osäker på storleken. Hur många får dom in och måste jag vara snabb om jag ska ha en? :)

Om man skriver sig på listan för samuraj blå lagun och kommer dit sen upptäcker att den känns lite för stor och ångrar sig.

Får man smisk och blir bannad från KS då om man inte köper den?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bilder illa kvickt när du får hem den. Häng på låset! Tror jag måste ha en sån också men lite smått osäker på storleken. Hur många får dom in och måste jag vara snabb om jag ska ha en? :)

Om man skriver sig på listan för samuraj blå lagun och kommer dit sen upptäcker att den känns lite för stor och ångrar sig.

Får man smisk och blir bannad från KS då om man inte köper den?
Enklast är väl att ringa och fråga? :)
 

Mattinho

Breitling
Ring och prata med butiken! Kanontrevlig personal. De skulle få in 20 ex av varje typ (samuraj och turtle), men det var kö-system. Jag var nr. 9 på listan :)
 
Topp