• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mycket märkligt. Jag undrar om det ens är på riktigt.
Det var vad jag antydde. Vet att det inte lngre går att beställa delar till Samurai, tror inte på den modellen faktiskt. Den har även Shogunlänk på bilden.

Turtlen ser också photoshoppad ut.
 
Senast ändrad:

escargo

Omega
Andra visare också.

Är det en tranceocean?


86738AB7-6641-49C6-9571-203F72070860_zpsowhsj8xg.jpg

Nä, ser ut att vara samma typ. Det är en fasning på vridringen.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Börjar dyka upp lite IRL-bilder på den gröna SRPB01 :)
Screenshot_20161211-103937.jpg

Screenshot_20161211-104000.jpg

Bilderna snodda från instagram som ni ser.

Samma som är till salu här verkar det som: http://forums.watchuseek.com/f29/srpb01k1-seiko-green-turtle-limited-edition-bnib-3833946.html

Enligt annonsen limiterad till 3500 ex. Undrar vad den listar på? Vår filiipinske vän vill inte ange pris än säger han då han tror det kommer hinna ändras till dess han får leverans.

Skönt att det iaf inte står Limited Edition på tavlan på denna.
 

dnill

Cartier
2-Faktor
Samma som är till salu här verkar det som: http://forums.watchuseek.com/f29/srpb01k1-seiko-green-turtle-limited-edition-bnib-3833946.html

Enligt annonsen limiterad till 3500 ex. Undrar vad den listar på? Vår filiipinske vän vill inte ange pris än säger han då han tror det kommer hinna ändras till dess han får leverans.

Skönt att det iaf inte står Limited Edition på tavlan på denna.
Ja det är ju den! Vad jag kunnat läsa mig till 6000 ex för den asiatiska marknaden. Ingen info om listpris dock, men den borde ju vara billigare än Zimbe som väl gick på runt $600.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Thanx, länken ser bättre ut än på srp och visarna är svincoola
IMG_8815.JPG

Länken ser definitivt bättre ut är på ursprungsmodellen, det håller jag med om. Hoppas vi slipper de fula sidokrashpuckarna också. Ursprungstavlan är däremot mycket snyggare. Kul med 6R15 men lite halvtråkigt med en ny modell som nästintill är en ripoff av en modell som nyligen fanns att tillgå.
 
Topp