Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nyinkommen beater!

Diskussion i 'Diskussion' startad av easy rider, 6 november 2012.

1. easy rider
    Trådstartare

easy rider Dead Man Walking

Fick ett bytesförslag häromdagen, två armband mot en klocka, och nappade. Idag låg postens gröna prydligt innanför dörren när jag kom hem.

En Seikomod, baserad på 7002, med en orange rand rakt genom tavlan, matchande till natobandet.

Dock vill jag kunna ha min beater på länk så jag tog en gammal oysterlänk till min skx031, våldade lite med ändbitarna och...

Voilá!

Handledsskott

Slutsats:

Jag gillar denna. Den är tung, bra storlek, relativt hög, sitter skönt på armen samt har en grym lume. Allt detta till ett pris som inte överstiger ett par kängor på...Din Sko?
    Vågar med säkerhet säga att detta kommer bli en beaterkeeper.

Tack Rille för en smidig affär!

2. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Hade faktiskt ögonen på den där. Den lär ju tåla en hel del stryk och är fräck med det orangea strecket.

Bra köp, bra pris.

3. Rille

Rille Präst

Tack själv!
    Kul att den kommer till användning :)

4. Ricrob

Ricrob Friherre

Faktiskt en av de coolare moddarna tycker jag, fast det kräver ju att nato't sitter på! Grattis!

5. easy rider
    Trådstartare

easy rider Dead Man Walking

Jo, det är ju sant. Men tycker den funkar på länk också. Natot blir kanske lite väl matchande för mig. Hmm...

Mårtenssons ur Brookfield