• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen big beater

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Efter lite tveksamhet så körde jag på ett byte, trodde egentligen att den skulle vara lite stor men den sitter riktigt bra faktiskt.

Blev kanske lite tungt med länk, men coolt, jag känner mig som en kille med lite för stor klocka, men samtidigt en cool klocka. Den känns riktigt bra byggd och bär mycket mindre. Länkarna var lite jobbiga att ställa när man behövde ha två pyttesmå mejslar.

Paketet flög upp i bilen så här kommer lite wristshots!

DSC04918 (Custom).JPG
DSC04919 (Custom).JPG
DSC04921 (Custom).JPG
DSC04922 (Custom).JPG
DSC04925 (Custom).JPG
 

mouqvist

Rolex
Fin klocka, du ska veta att man vänjer sig vid större klockor, det blir faktiskt svårt att gå tillbaka till mindre storlekar sen...
Btw, fin grön klädsel i din bil :p
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Den är grym. Har ägt samma modell själv. Grattis!


Jag tror bestämt att det är din gamla. :rolleyes:

Grattis! Jag gillar den. Hade den själv ett tag men lät den gå då den kändes lite för stor för mig men den ser ju jäkligt tuff ut på länken.
Block rockin beats!

Se där ja, ja det är är väl oundvikligt att en dinka gått förbi några stycken när man köper på forumet ;)
Kommer ni ihåg nummer? Denna har 44.
 
Topp