• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen dykare, Aquastar

Donkii

Boushh
2-Faktor
Uppdaterar första inlägget med följande bilder. Ping theargonaut

2.JPG
2_1.JPG
2_4.JPG
2_5.JPG
2_7.JPG
2_8.JPG
2_9.JPG
2_11.JPG
2_12.JPG
2_15.JPG
2_18.JPG
2_19.JPG
2_21.JPG
2_10.JPG
2_14.JPG
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Grym, jag älskar aquastar!

Kan inte du forska vidare i Don Walsh-spåret, jag har kört fast....


...Trieste, Don Walsh fick sin Rolex efter uppstigningen 1960, han har den på ALLA promotion-bilder, men man vet säkert att han INTE hade den nere i djupet... Rolex är ju marketing-mästarna...

på den här bilden från 1959 (pre trieste) har han tex nåt annat, kanske en Aquastar 60???...

http://www.navyhistory.org/2013/01/normans-corner-meeting-don-walsh/usn-1044872-l-file



Om inte du kan gräva reda på det, hur ska jag kunna det då ;) ? Ska se vad jag kan göra.. :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt cool klocka! Ger ufo-vibbar. Älskar blanka tavlor på dykarklockor även om det kanske inte är det mest praktiska för avläsning under vatten.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Riktigt grym klocka, grattis! Fina bilder som vanligt när du är i farten. Kul att du hittat glöden till klockorna igen.
 
Topp