• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen klocka idag...

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Läcker! Jag gillar Graham, har själv haft en
chronofighter trigger tidigare.
Lånad bild
ygana4u5.jpg

/j
 

Ricrob

Patek
Jag gillar den mer och mer! När du messade idag blev jag lite skraj att du köpt men faktiskt, varför inte?! Läge för klassikern "Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen"! :)
 

Isodor

Audemars
Faktiskt en av de vettigare Graham's jag sett. Vissa bruka ju se riktigt plastiga ut och med en stänk målarfärg på.Gillade färgerna på denna. Dock för stor, för mig.

Kul att du fick låna iaf, det är schysst!
 

Vnagenius

Cartier
2-Faktor
Jag har aldrig gillat Graham då "over the top " är ett understatement för dessa ur.
Just denna var dock ganska cool och något lugnare än de andra modellerna jag sett.
Samtidigt finns det många andra klockor jag hellre hade valt om någon gett mig en hög med pengar.

En udda och cool fågel javisst, men nej. ;)
 

Vnagenius

Cartier
2-Faktor
Glömde fråga om du vet vad Graham har för historia?
Har de abnormt stora kronskydden och knapparna fyllt någon avgörande funktion i verkligheten eller är det bara en designgrej?
Kan vara intressant att veta då jag inte är påläst.
 

lejake

Omega
2-Faktor
I kind of like it! Rejäl pjäs.

Kan du använda kronskyddet som reserv-manschettknapp? ;)

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
 

MariaE

Panerai
Alldeles för blaffig i min smak. Vet att min lillebror önskat sig en liknande historia.
Nä, kronskyddet är inte min grej.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Cool!! Kanske ingen lämplig kandidat för en OWG men å andra sidan.. Vem vill vara det?!
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Kul att testa , dock inget för mig..
Man får dock mer kött på benen om man använder en klocka några dagar...

Kul med något lite annorlunda dock..
 
Topp