• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen klockförvaring...

aljung

Panerai
2-Faktor
Såg riktigt fin ut!

Blir nog en beställning från Kvistvik inom en snar framtid. Tänkte testa deras bälten.
 
Snajdig !
Kommer den användas istället för klocklåda ?

Nja, kommer nog mest ha den för klockorna jag inte använder samt för att hålla reda på band, verktyg osv...+är en sucker för roliga accessoarer i bra kavlité så jag kommer nog bara

Klocklådan kommer nog användas för klockorna som är i mer eller mindre daglig rotation, tyvär inte många nu men det ska väl bli ändring på det framöver...
 

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Vad trevligt att se det egna företagets produkter i en öppningstråd. :)

Dessa klockpärmar har varit väldigt populära så det är endast en kvar i lagret (i färgen kol vachetta). Men å andra sidan tillverkar vi inte alltför många ex av varje produkt, för att istället kunna erbjuda lite exklusivitet, så det fanns aldrig väldigt många ex i lagret.

Angående patinan på färgen rustik så är klockpärmen faktiskt inte alls redan patinerad - det är bara ett läder som reagerar väääldigt fort på beröring, så alla märken som finns är från hantverkarens hantering under tillverkningen. Och sedan har lädret naturliga färgvariationer som inger en väldigt skön vintagekänsla. Men visst finns det uttrymme för utveckling av patina genom personlig användning:). Detta är vår egna favoritfärg så den försöker vi använda till de flesta produkter.

Är det någon som har frågor så vet ni var jag finns!
 

Whedda

Rolex
Sjukt fina! Riktigt praktisk lösning!

Någon som känner till måtten? Stod inte på hemsidan. Vore tråkigt om den inte får plats i bankfacket.




Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
Topp