• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen klockförvaring...

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Satt förut och lekte med min nya klockförvaring samtidigt som jag kollade på Hodinkees Talking Watches med John Mayer spelandes på skärmen. Tog ett par kort på den och kom att tänka på den här gamla tråden.

lDkl81o.jpg


Det är många som har hörde av sig till mig när klockpärmarna var slut i lagret, och det är först nu, efter ca 8 mån (!!) som vi har lyckats tillverka fler. Dock inte många fler. Reserverade en i färgen rustik till mig själv i alla fall. :pompus:
 

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Fan vad fint! Varit därinne och surfat runt själv efter någon typ av förvaring. Tack för tråden, den var hjälpsam.

Även kollat på den här men osäker på hur det blir att ha klockor med länk i den: http://monochrome-watches.com/product/premium-leather-watch-roll-blackblue/


Det bör inte vara några problem med att ha klockor på länk i rullen. Fickorna är rätt tighta och sedan spännes rullen fast med bältet så att länkarna inte kan röra på sig innuti. Monochrome hade riktigt snygga rullar!
 
Topp