• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen Milgauss...

En kvällsbild med sommararmbanden.......

1DEE2FC0-4FDE-4731-87C7-E1361257F108-1177-0000011A0387111A_zps3757c822.jpg
 

K-S

Rolex
2-Faktor
JnU5HVF.jpg


Well min säger hallå då Martin. Haha helt sjukt, köpte min i torsdags faktiskt... en 2011 med allt... vilket år är det på din? Har varit utomlands så inte hunnit lägga upp en "nyinkommet" tråd och där ser man ;) Mr Masterkiller hann först..... Bra smak kompis.

Vad sägs om en Milgauss GTG?

/
K-S
 
Faan, vilket sammanträffande K-S, min är äldre -2007 fullset, gärna en Millie GTG, nästa vecka nån dag?

Grattis till oss båda då....Faan måste börja instagramma bilderna igen...
 
  • Like
Reactions: K-S

frere

Audemars
2-Faktor
Den där är riktigt glidig! Kan inte tänka mig någon (frackfri) situation där du behöver stå klocklös med de där två i garderoben.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Haha jag vet helt sjukt.., men grattis till oss båda som sagt, grym sommar-dinka! Även snygg med svart outfit också dock ;)
Ja det vore något efter midsommar där. Maila eller smsa ditt nummer igen har avverkat 2 mobiler sedan sist.
 

DrDre

Patek
Grattis till nyförvärvet. Här kommer några bilder på min, som har bytt skepnad några gånger.

Svart tavla och RubberB


På svart corduraband



På länk (lånad bild)


Orange cordura


Från i höstas


Sommarstället


Å på länken som den såg ut när den köptes
 

Cosmograph

Cartier
2-Faktor
Stort grattis, den är snygg! Bra köp, jag tror den håller efter sommaren också. :) Gillar vita tavlor skarpt!
 
Topp