• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen Millenium!

Camo00

Patek
Äntligen dök den upp, min Orient Millenium! Som jag har försökt få tag i en sån, det har nästan blivit lite graal-känsla... :)

Först försökte jag köpa den på Creationwatches, men lyckades inte då deras betalsite strulade den dan. Då visste jag inte att klockan gått ur produktion så jag lät det bara vara. Sen försvann den från typ alla butiker, bara för att dyka upp igen på Creationwatches, ett ex! Men då tog de inte Amex trots att det stod på hemsidan och mitt Visa var borta. När jag fått tag i supporten var klockan borta, igen! :)
Därefter har jag missat det sista exet från Seriouswatches, letat igenom hela nätet, typ, och fått svar från flera butiker att den inte kommer in igen...

Som grädde på moset "glömde" Seikoman87 att jag hade paxat hans exemplar, så han la ut en FS-tråd. Men mitt spindelsinne sa till mig att gå in på KS från hängmattan och jag lyckades precis hinna före de andra gamarna! :)

Stort tack till Seikoman87 för en oerhört smidig och trevlig affär!!!


Här är iaf skönheten. Kärlek vid första ögonkastet. Länken är skön men för rasslig och rätt ful, men tyvärr hade jag inte nåt annat 22mm hemma.
Denna är dessutom min första med Power Reserve vilket redan är sjukt skoj...

20130730_193011_zps2c9e43ec.jpg


20130730_193030_zpsa38ba1be.jpg


20130730_194045_zpsfb923cac.jpg
 
Topp