• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen

carlanton

Audemars
LongCon skrev:
carlanton skrev:
martinhook skrev:
Ev kan jag ha ägt den tidigare, åtminstone var det en likadan.
Hur som, en fantastisk klocka med en länk som får många andra premium tillverkare att likna leksaksklockor.

/Martin

Ja, det är din gamla!

Kul att du är nöjd och grattis till en fin klocka :D

Tack för affären! Och ledsen att ni fick vänta :?

Ingen fara, jag fick ju en grillad macka :)
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Kul att den fortsätter inom "K&S" familjen!
Återigen grattis! :)


/Martin
 

_jonte

Patek
Vilken pärla du visar upp, grattis! :)
Lite siffror på den att drägla över?
El Primero 36000 verk va?
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis igen! Går väl knappast att jämföra med vintage GMT, va?

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
_jonte skrev:
Vilken pärla du visar upp, grattis! :)
Lite siffror på den att drägla över?
El Primero 36000 verk va?

Tack! Här kommer lite info:

scan0003_zps369133b1.jpg

scan0004_zps3b8b5d62.jpg

Zenithmodels_zps258895a4.jpg

scan0001_zps942ece39.jpg

scan0002_zps846d7c94.jpg


Kommer inte ihåg var jag hittade dom där, kanske var någon här på forumet...
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
theargonaut skrev:
Grattis igen! Går väl knappast att jämföra med vintage GMT, va?

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Nja, det är ju en helt annan klocka. Är dock väldigt fäst vid denna redan, väldigt kul klocka. Kan väl nästan kalla den semi-vintage :)
 

Icaras

Rolex
Inte illa! Hade man haft lite bredare handleder så hade man nog allt haft denna i kikaren! :mrgreen:
 

emilarne

Cartier
Grattis Longcon! Då ställer jag mig i ledet av gamla ägare ( vi får snart bilda klubb :D ) till den så kan man ju bara hålla med om att den är urhärlig! Trodde nog att Carlanton skulle behålla den längre... Men så kan det gå här på klockfronten :D
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
En riktigt fin och klassisk ikon. Coolt att välja att köpa den istället för en speedy. Men en sån kanske du redan har?
Stort grattis!
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
slimjim skrev:
En riktigt fin och klassisk ikon. Coolt att välja att köpa den istället för en speedy. Men en sån kanske du redan har?
Stort grattis!

Återigen tack allihopa för gratulationerna!

Har haft en speedy, dom är legendariska ikoner om något. El Primeron är ju iallafall något mer udda och spännande ;D

Hittills hittar jag inget att klaga på, kvaliteten är outstanding!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
LongCon skrev:
slimjim skrev:
En riktigt fin och klassisk ikon. Coolt att välja att köpa den istället för en speedy. Men en sån kanske du redan har?
Stort grattis!

Återigen tack allihopa för gratulationerna!

Har haft en speedy, dom är legendariska ikoner om något. El Primeron är ju iallafall något mer udda och spännande ;D

Hittills hittar jag inget att klaga på, kvaliteten är outstanding!
Greppade nästan att så var fallet.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
emilarne skrev:
Grattis Longcon! Då ställer jag mig i ledet av gamla ägare ( vi får snart bilda klubb :D ) till den så kan man ju bara hålla med om att den är urhärlig! Trodde nog att Carlanton skulle behålla den längre... Men så kan det gå här på klockfronten :D


Ännu en i ledet, vill ingen behålla den?
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Spencer66 skrev:
emilarne skrev:
Grattis Longcon! Då ställer jag mig i ledet av gamla ägare ( vi får snart bilda klubb :D ) till den så kan man ju bara hålla med om att den är urhärlig! Trodde nog att Carlanton skulle behålla den längre... Men så kan det gå här på klockfronten :D


Ännu en i ledet, vill ingen behålla den?


Nej, det är ju ingen Rolex direkt.
 

emilarne

Cartier
Spencer66 skrev:
emilarne skrev:
Grattis Longcon! Då ställer jag mig i ledet av gamla ägare ( vi får snart bilda klubb :D ) till den så kan man ju bara hålla med om att den är urhärlig! Trodde nog att Carlanton skulle behålla den längre... Men så kan det gå här på klockfronten :D


Ännu en i ledet, vill ingen behålla den?


Dagen jag sålde den var hård kan jag säga :cry: Óch kommer garanterat äga en till inom rimlig tid, men man måste ut och testa vattnet lite.. Vissa av oss måste ju flippa ibland också Spence ;)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
emilarne skrev:
Spencer66 skrev:
emilarne skrev:
Grattis Longcon! Då ställer jag mig i ledet av gamla ägare ( vi får snart bilda klubb :D ) till den så kan man ju bara hålla med om att den är urhärlig! Trodde nog att Carlanton skulle behålla den längre... Men så kan det gå här på klockfronten :D


Ännu en i ledet, vill ingen behålla den?


Dagen jag sålde den var hård kan jag säga :cry: Óch kommer garanterat äga en till inom rimlig tid, men man måste ut och testa vattnet lite.. Vissa av oss måste ju flippa ibland också Spence ;)


Flippa är för veklingar!
 

emilarne

Cartier
Spencer66 skrev:
emilarne skrev:
Spencer66 skrev:
emilarne skrev:
Grattis Longcon! Då ställer jag mig i ledet av gamla ägare ( vi får snart bilda klubb :D ) till den så kan man ju bara hålla med om att den är urhärlig! Trodde nog att Carlanton skulle behålla den längre... Men så kan det gå här på klockfronten :D


Ännu en i ledet, vill ingen behålla den?


Dagen jag sålde den var hård kan jag säga :cry: Óch kommer garanterat äga en till inom rimlig tid, men man måste ut och testa vattnet lite.. Vissa av oss måste ju flippa ibland också Spence ;)


Flippa är för veklingar!

Fan där fick du mig :oops:
 
Topp