• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet, en stor mot en liten...

BME

Cartier
Godkväll KS:are!
Har suktat lite efter en specifik klocka ett tag och kikat runt på diverse sidor en längre tid innan jag bestämde mig för att vänta till efter årsskiftet.
Det gick åt pipan, mest pga att Zed la upp en annons som jag inte kunde låta bli att dregla över...
Efter en liten mailkonversation med ovanstående gentleman så var allt klart helt plötsligt och resultatet kan ni skåda nedan.
Och Spencer66 du är nog nöjd med bytet jag gjort eftersom den sk "mode/parfymklockan" eller vad du kallar det försvann till förmån för något annat du vurmar mer om...

Denna försvann i all hast.
znVdIJW.jpg


Istället kom detta.
En påse.
ooVBz8v.jpg



Och i den sista fanns denna godbit!
YCINynr.jpg

xktFOyl.jpg

X1nAxu6.jpg


Hitills supernöjd men kommer sakna pannan och kommer äga en igen för det är en grym klocka men tills dess ska jag bara njuta av nyförvärvet!
God jul på er!

Ursäkta kassa iphonebilder, ny kamera ligger under granen och väntar :)
 

BME

Cartier
Verkar som tiden för redigering har gått ut eller så fattar jag inte hur jag ska ta mig till!
Ping daviden kan du hjälpa mig redigera bort serienumret eller ge mig access till att redigera (om jag nu inte bara missat vart jag gör detta...)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grattis till en schysst klocka! ;) Den hann inte ligga ute till försäljning särskilt länge. :)
 
  • Like
Reactions: BME

jabla

Sarlacc
Grattis! det är så rätt med en GMT. Ser ut att var i väldigt fint skick.
Nu återstår bara att önska en jubileelänk :)

Min säger hej.

GMT_Gerber.jpg
 
  • Like
Reactions: BME

Ministern

Founder
2-Faktor
Godkväll KS:are!
Har suktat lite efter en specifik klocka ett tag och kikat runt på diverse sidor en längre tid innan jag bestämde mig för att vänta till efter årsskiftet.
Det gick åt pipan, mest pga att Zed la upp en annons som jag inte kunde låta bli att dregla över...
Efter en liten mailkonversation med ovanstående gentleman så var allt klart helt plötsligt och resultatet kan ni skåda nedan.
Och Spencer66 du är nog nöjd med bytet jag gjort eftersom den sk "mode/parfymklockan" eller vad du kallar det försvann till förmån för något annat du vurmar mer om...

Denna försvann i all hast.
znVdIJW.jpg


Istället kom detta.
En påse.
ooVBz8v.jpg



Och i den sista fanns denna godbit!
YCINynr.jpg

xktFOyl.jpg

X1nAxu6.jpg


Hitills supernöjd men kommer sakna pannan och kommer äga en igen för det är en grym klocka men tills dess ska jag bara njuta av nyförvärvet!
God jul på er!

Ursäkta kassa iphonebilder, ny kamera ligger under granen och väntar :)


Grattis! :)
 
Topp