• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet och Ångestladdat paketöppningsscenario

Fy fan vad svettigt läge, skönt att det ordnade sig men du åldrades några år där gissar jag :)

Grattis till en grym klocka, har också en Plopp med typ2-tavla - härlig blå färg på dem - njut!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Veckans tråd! Att det slutar med att grannen kollar på fotboll i badbrallorna ger en skön seinfeldtwist tycker jag.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Ångest i sin renaste form....magiskt när adrenalinet pumpas ut i blodet.....man blir klibbig längs ryggraden och de första svettdropparna tränger fram i pannan.....samtidigt som man översköljs med våg efter våg....av ömsom illamående och kräkkänslor....blixtrar framför ögonen....blicken grumlas.....

Ps....Grattis till ploppen.....
 

paradis

Audemars
Grattis till en fin klocka,ock detta med ''Sierra Leone'' måste ha varit en grej, som säljaren körde för Tullverket........;)eller.......
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...gör en film vetja :D, mycket trevlig klocka, och en härlig och underhållande paketöppningstråd, stort GRATTIS! Jag ger denna paketöppning 5 KS-ar av 5 möjliga.
 
Topp