• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet på handleden...

Camo00

Patek
...men inte på mig utan på tjejen! Det här är stora framsteg!

Hon har önskat sig en Miró sedan hon såg Singular skriva om den. Nu fick hon en och hon blev fanimig gladare än när hon fick en systemkamera.

Sedan dess har hon pratat klockor, borstat vs. polerat, tavelfärg, visare, läderband och diameter varenda dag!! :)


mms_img452171791_zps22f82d20.jpg


mms_img-971253815_zpsb18393f6.jpg



Klockan är riktigt schysst! Hög kvalitet rakt över för prisklassen! Designen är fräsch och klockan är faktiskt riktigt snygg! Finns på mirowatches.com för 1295:- med frakt! :)

Tjejen har nu tre klockor och sa igår kväll att hon behöver en egen klocklåda... <3
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Underbart! Nu är det bara att växla upp och börja handla :) Börja med en klocklåda till henne bara...
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Grattis till klockan åt tjejen! Jag köpte ju en klocka till min fru av dig, så varför kunde du inte köpa en av mig till din tjej ... ;)
 

Bodén

Panerai
Känner igen det där, min kviga har börjat lägga subtila kommentarer om klockor som indikerar ett växande intresse. Det gillar vi!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hehe...passa dig! Nu kommer hon vilja ha alla dina klockor nu när hon har fått blodsmak på detta härliga intresse. Förstod att det skulle svalna för min tant, hon tog ju rysssen jag fick av meo_swe. Tråkigt och bra på samma gång Hahaha :D. Trivlig klocka bay the way...
 
Topp