Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nyinkommet på handleden...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Camo00, 27 september 2013.

1. Camo00
    Trådstartare

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    ...men inte på mig utan på tjejen! Det här är stora framsteg!

Hon har önskat sig en Miró sedan hon såg Singular skriva om den. Nu fick hon en och hon blev fanimig gladare än när hon fick en systemkamera.

Sedan dess har hon pratat klockor, borstat vs. polerat, tavelfärg, visare, läderband och diameter varenda dag!! :)

Klockan är riktigt schysst! Hög kvalitet rakt över för prisklassen! Designen är fräsch och klockan är faktiskt riktigt snygg! Finns på mirowatches.com för 1295:- med frakt! :)

Tjejen har nu tre klockor och sa igår kväll att hon behöver en egen klocklåda... <3

jabla, Jacob, acce1999 och 12 andra gillar detta.
  2. Omen

Omen Goldmember

Egen klocklåda till tjejen! här skrivs idag historia. Grattis till er, båda?:)

Icaras och Camo00 gillar detta.
  3. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Underbart! Nu är det bara att växla upp och börja handla :) Börja med en klocklåda till henne bara...

Camo00 gillar detta.
  4. laketwig

laketwig Friends of KS

Från:
    Schaffhausen
    Grattis till klockan åt tjejen! Jag köpte ju en klocka till min fru av dig, så varför kunde du inte köpa en av mig till din tjej ... ;)

Camo00 gillar detta.
  5. leben

leben El Patrón

A small step for man a giant leap for mankind!

Camo00 gillar detta.
  6. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Oj fan! Grattis! Clean klocka också!

Camo00 gillar detta.
  7. Bodén

Bodén Borgare

Känner igen det där, min kviga har börjat lägga subtila kommentarer om klockor som indikerar ett växande intresse. Det gillar vi!

Camo00 gillar detta.
  8. MJ24

MJ24 Friends of KS

Grattis...till er båda!:)

Camo00 gillar detta.
  9. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Hehe...passa dig! Nu kommer hon vilja ha alla dina klockor nu när hon har fått blodsmak på detta härliga intresse. Förstod att det skulle svalna för min tant, hon tog ju rysssen jag fick av meo_swe. Tråkigt och bra på samma gång Hahaha :D. Trivlig klocka bay the way...

Camo00 och Icaras gillar detta.
  10. humlehagen

humlehagen Torpare

Finfin.

Camo00 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield