• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet - Paketöppning

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Gratulerar! Min första Speedmaster var också en reduced. :)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Ekmikael skrev:
Gratulerar! Min första Speedmaster var också en reduced. :)

Tack allihopa :)

Ekmikael; fick du nöjet att lämna in den på service nån gång? Intresserad av att höra hur dyrt det kan vara. De sägs ju vara lite tråkiga när det kommer till service :roll:
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Scaramanga skrev:
Ekmikael skrev:
Gratulerar! Min första Speedmaster var också en reduced. :)

Tack allihopa :)

Ekmikael; fick du nöjet att lämna in den på service nån gång? Intresserad av att höra hur dyrt det kan vara. De sägs ju vara lite tråkiga när det kommer till service :roll:

Nä det nöjet hade jag aldrig med klockan. :) Jag kollade runt lite nu som hastigast men hittade ingen prisuppgift just för reduced. :?
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Grattis!

Jag gillar dom däringa, tycker den "vanliga" är i största laget. Men de där brukar bli rätt styvmoderigt behandlade bland klocknördar, väl! Men inte här - kul!

Jag hade satsat på ett svart racing med små hål. Och ett brunt... :cool:
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Rock_N_Ron skrev:
Grattis!

Jag gillar dom däringa, tycker den "vanliga" är i största laget. Men de där brukar bli rätt styvmoderigt behandlade bland klocknördar, väl! Men inte här - kul!

Jag hade satsat på ett svart racing med små hål. Och ett brunt... :cool:

Tackar!

Jo jag var fullt inställd på att bli lite mobbad eller få höra något "men det är ingen riktig....".

Detta tyder nog på att KS är det trevligaste klockhörnet i världen :)

Ang armband så börjar jag nog med stora hål för jag vill bums ha vita sömmar att matcha visare o index med. Choklad kanske...
 

Gentle_Giant

Cartier
Grattis! :D Tycker om speedy reduced, de ser lite sportigare ut än de större. Skulle personligen ha kört ett racingband med små hål, eller varför inte ett perlonband!
 
V

Viggen

Guest
Grattis! Det där är en klocka som jag själv gärna vill ha. Otroligt snygga! :) :D
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Speedmastern fick hänga med på snösvängen ikväll!

Dåliga bilder som alltid...

e6udymug.jpg


zytasy4a.jpg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Efter att ha bråkat länge med ihopärgade bandstift kunde jag montera mitt enda vettiga 18mm Nato :)

Ikväll ska länken få ultraljudstvätt!

za4arugy.jpg


y6y6y9y5.jpg


Snyggt om jag får säga det själv!
 
Topp