• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet - rakt på sak utan paketöppning...

Hubbatix

Cartier
Grym, stort grattis! Har svårt att bestämma mig för vilken som är snyggast av XV och XVI... Båda två är galet fina iaf!
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
Ush va snygg den är, de blir nästan lite äckligt.... GRATTIS!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
 

Pleximannen

Cartier
Grattis! Hur trivs du med länken? Som någon ovan skrev så sägs den vara skön.

Mvh Simon


Har bara haft den på handleden nåt dygn men spontant känns den extremt bekväm och följsam. Och kvalitativ. Plus enkel att korta. Möjligtvis kan man sakna microjustering. Designen på länken är kanske lite udda men spontant känns det som att man vänjer sig och att den har nåt. IRL känns den mer rätt än på bild kan jag tycka.
 

Bruset

Panerai
den är riktigt riktigt fin den där. det finns en hommage under namnet "speedbird" med GMT-funktion att köpa från timefactors för den som är intresserad men inte riktigt har pengarna till en IWC.
 

Pleximannen

Cartier
Jag kan ju tycka att IWC borde ha behållt MK XV i kollektionen och arbetat in den som en tidlös klassiker. Nuvarande MK XVII skiljer sig så pass mycket att det är en helt annan klocka i mina ögon.
 
Topp