• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet, Rolex bling.

K-S

Rolex
2-Faktor
Har länge velat ha lite bling i vardagen men inte hittat rätt DD efter den ja
pA9WO2H.jpg



Har länge velat ha lite bling i vardagen men inte hittat rätt DD efter den jag sålde.... Så dök den här Nymans sålda blingiga DJn upp och då nöp jag den självklart direkt. Har haft den cirka månad nu bland annat sportat den på Korfu, Gotland och i Barca och måste säga att jag trivs väldigt bra med den, den är perfekt för mig som alltid gillat lagom mycket bling..


8lbb8py.jpg


Hoppas ni haft en göttig sommar!!


/

K-S
 

Sond

Patek
Det är häftigt med klockor. Här sitter man och funderar på vem kan tänkas köpa en DJ med stenar..:nailbiting: Då dyker det upp en på KS såklart..:cool: Jag skulle själv inte välja en sådan men kan uppskatta att andra gör det. Så ett stort grattis till en riktig blingig klocka..:)
 
  • Like
Reactions: K-S

acce1999

Patek
2-Faktor
Vad säger man?

Det mesta blinget jag har är polerade bandhorn och jubilelänk. Inga diamanter.

Men det är inte samma sak som oförmåga att uppskatta bling (diamanter). Har en kollega som lärde mig ett och annat att spana efter med en sådan där fiffig lupp som har inbyggd UV-lampa. Då framstår stenarna på ett helt annat sätt. Kan rekommendera inköp av en sådan!

Ja, men vad säger man då? Jo, man säger "grattis" när någon har handlat eller fått något som han eller hon är nöjd med: Grattis!

A
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Vad säger man?

Det mesta blinget jag har är polerade bandhorn och jubilelänk. Inga diamanter.

Men det är inte samma sak som oförmåga att uppskatta bling (diamanter). Har en kollega som lärde mig ett och annat att spana efter med en sådan där fiffig lupp som har inbyggd UV-lampa. Då framstår stenarna på ett helt annat sätt. Kan rekommendera inköp av en sådan!

Ja, men vad säger man då? Jo, man säger "grattis" när någon har handlat eller fått något som han eller hon är nöjd med: Grattis!

A


Skall kolla efter en sådan, låter ju fantastiskt.

K-S
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Trevligt KS! Bling förgyller vardagen. Synd bara att uret ej var av ädlare valör.

Ett ex hälsar:

SNC14565.jpg
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor


Ja den är trevlig ;) vitguld i ringen då iaf.. haha.. men de lär dyka upp en DD nån gång i framtiden,
är den där ny?
 

Ricrob

Patek
Mycket bra val din glidare! Är ingen fan av stenar men den där gör sig riktigt bra med lite glitter faktiskt. Grattis! Och just det, 1-årsfesten.. Be there or fckn die.. ;)
 
Topp