• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet, Rolex datejust 16013 - 1986 fullset.

Andrew

Cartier
Aurum.... lugn nu... den är bra mycket fagrare än dina dam-32mm dinkor i kattguld.

Davvan ja men det är inte ens med samma tavla ju, min har en ovanlig kombo...... med rolex rolex rolex rolex rolex rolex ;) tavlan och romerska numbers....

http://i.imgur.com/JCMe6vg.png

Kolla den här annonsen över..... rolexforums....

Det är en likadan klocka som din på Davvans länk. Titta noggrant (om det nu inte är så att ditt instagramfilter över bilden helt förvränger färgerna). Däremot är den bild du hänvisar till för att bekräfta att din klocka är ovanlig, i själva verket på en klocka med gröngrå tavla. Det står till och med i annonsen att tavlan är Green/Gray/Arabic Numerals.

Din klocka har arabiska siffror och inte romerska som du skriver ovan.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Aurum.... lugn nu... den är bra mycket fagrare än dina dam-32mm dinkor i kattguld.

Davvan ja men det är inte ens med samma tavla ju, min har en ovanlig kombo...... med rolex rolex rolex rolex rolex rolex ;) tavlan och romerska numbers....

http://i.imgur.com/JCMe6vg.png

Kolla den här annonsen över..... rolexforums....

Det är en likadan tavla fast blå.... tyckte din såg blå ut....men kanske är grå???....med den texten och inte romerska siffror utan arabiska....

Bara fär att det står "rare" i en annons så ska man ta det med en nypa salt...oavsett.... Så gillar jag den...
 

Isodor

Audemars
Rare eller inte, snygg som satan var den. Sådan skulle jag kunna tänka mig på äldre dagar, när man schteker runt.

Får man fråga pris?
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Grattis! Har själv en DJ med grå jubileumstavla.

6nVn5Du.jpg
 

Archie

Cartier
Topp