• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet Rolex DD 18k

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Det där är ju snart en dussinklocka. Hemma hos dig vill säga :) Grattis som fan. Den är bedårande.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Grattis! Riksbanken vet var dom ska vända sig när guldreserven börjar tryta...

Men jag vill bestämt minnas att vi hade kommit överens om att det var platina eller stella som skulle bli nummer 5 i samlingen?! :happyhappy:

Tavlan är fantastisk! Förmöglad liksom! Är det någon som vet vad den där tavlan kallas och hur den är tillverkad?

Måste också säga att jag gillar den nya presidentlänken med det dolda spännet, men har man en såndär kvintett så är det roligt med det gamla spännet!
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Faktiskt samling!
Vad är det för ref på den i mitten i bakre raden? Är det vitguld och guld?
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Grattis! Riksbanken vet var dom ska vända sig när guldreserven börjar tryta...

Men jag vill bestämt minnas att vi hade kommit överens om att det var platina eller stella som skulle bli nummer 5 i samlingen?! :happyhappy:

Tavlan är fantastisk! Förmöglad liksom! Är det någon som vet vad den där tavlan kallas och hur den är tillverkad?

Den har inget riktigt smeknamn.

Sandpapper, vill jag kalla den.
 

Sond

Patek
Vilka otroligt fina klockor du plockar hem. Den där är extra fin. Har ju sett den innan här på forumet och alltid gillat den. Vad heter tavlan och vad är det för material?
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Det är en Tridor, ref 18239b med gul, vit och roséguld i en och samma klocka.
Där lärde jag mig något nytt, aldrig hört talas om den modellen men gillade den skarpt! Gissar den inte är helt vanlig och lätt att hitta?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Grattis!! Kul se så insnöat beteende (menat på ett bra sätt)

En för varje veckodag låter som ett bra delmål. Varför inte 52 för antalet veckor på året?
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Där lärde jag mig något nytt, aldrig hört talas om den modellen men gillade den skarpt! Gissar den inte är helt vanlig och lätt att hitta?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Dyker faktiskt upp ibland och priset brukar vara överkomligt på dom modellerna.
 
Topp