• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet - when details matter

Whedda

Rolex
Jag tror inte det finns någon ond avsikt från Sond och utanför forumet lägger jag ingen värdering i om man väljer pirat eller original. Är ju trots allt svårare än man tror att avgöra i många fall..Däremot är det bra att det inte tillåts försäljning av dem på KS då det minskar risken för att folk med mindre öppna kort börjar sälja i god tro. Kan vi minimera kopior av alla slag blir forumets Köp&Sälj tryggare för alla.

Hoppas det löser sig på bästa sätt för er bägge och att just detta spänne inte hamnar till försäljning på forumet igen.
 

Sond

Patek
Jag tror inte det finns någon ond avsikt från Sond och utanför forumet lägger jag ingen värdering i om man väljer pirat eller original. Är ju trots allt svårare än man tror att avgöra i många fall..Däremot är det bra att det inte tillåts försäljning av dem på KS då det minskar risken för att folk med mindre öppna kort börjar sälja i god tro. Kan vi minimera kopior av alla slag blir forumets Köp&Sälj tryggare för alla.

Hoppas det löser sig på bästa sätt för er bägge och att just detta spänne inte hamnar till försäljning på forumet igen.

Tack för vänliga ord!

Men jag vill understryka att det aldrig var ute till försäljning. Det har heller aldrig varit min avsikt att sälja det. Allt skedde genom att frågan ställdes i ett PM efter ett antal PM. Och jag fick det på köpet i en annan affär här på KS. Så inte då heller var spännet ute till försäljning.
 
Topp