Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nyinkommet

Diskussion i 'Diskussion' startad av vekktah, 31 oktober 2012.

1. vekktah
    Trådstartare

vekktah Borgare

Browsade forumet på väg till dagis medan sonen gick på upptäcksfärd i nån lövhög. Fick syn på en dinka av ett märke jag nog aldrig lagt märke till men som uppfyllde mina "behov"

Sjukt nöjd med denna. Behövde en tät automat, helst med gmt inför stundande dykaresa till Västindien.

Hade egentligen en lägre budget och tänkte mig en seiko.

Men ett ETA i den här boetten med en krallig länk med sjukt fint lås så kan man Bara vara glad.

Mitt utlämningställe fuckade dock upp och höll mig på halster i tre dagar innan de kunde konstatera att de hade haft den hela tiden...idioter.

Grym länk

Typsnittet hatar eller älskar man. Jag gillar att det är eget.

Sen fick jag en ny kaffemaskin till jobbet idag, den är oxå nyinkommen

Klockan dyker nog upp efter nyår på köp o sälj, kan verkligen rekommendera den.
    /vekktah

Bifogade filer:

2. Ariste

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Re: Nyinkommet

Stabilo. Grattis till dyktillskottet, ser fram mot soliga dykbilder efter hemkomsten! :)

3. Rber

Rber Biskop

Härligt. Jag funderade på denna också kvällen innan du knep den;-) Ser trevlig ut. Grattis!

4. Ricrob

Ricrob Friherre

Trevligt och grattis! Jäfla massa dinka för slanten som sagt men du, typsnittet är inte alls eget.. Det är snott av JRR Tolkien! :lol:

5. ZQT

ZQT The Banker

Grattis! Kul med klockor som cirkulerar här på KS! (hint Ricrob)

6. vekktah
    Trådstartare

vekktah Borgare

Ja, typsnittet osar fantasy. Måste säga att känslan är att jämföra med marathon bortsett bezel-ringen som verkar vara lite billigare. Den vill jag byta ut till en renare. Om någon har koll på sånt så säg gärna till.

Länken passade näääästan perfekt till min 1680 också, men glappade lite mot boetten i framkant. :-(

7. berg35

berg35 Bonde

Den sitter som en smäck!! :cool:
    Gör inget som inte jag skulle ha gjort med den.....eller hur är det man säger? ;)

Mårtenssons ur Brookfield