• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet

par

Patek
2-Faktor
Tycker ofta det är tråkigt att klockor ska kosta så mycket pengar. Har därför bestämt för att sälja av och gå på mer prisvärda klockor endast.

Fick hem den här skönheten idag. Helt fantastisk klocka med riktigt levande tavla där det händer mycket.
Att man sedan kan få en så hög tillverkningkvalité till så lite pengar är helt otroligt. De flesta PP jag testat har varit snarlika i byggkvaliten.



3HrSEyC.jpg




Finns mycket intressant läsning om det hela på deras hemsida bla "EVERY WATCH IS HAND ASSEMBLED AND PASSES A RIGOROUS QUALITY CHECK PRIOR TO SALE. ALL COMPONENTS ARE TO THE HIGHEST STANDARD FROM THE CASE AND WATCH BAND TO THE FACE AND HANDS."

Tänk då på att tex Rolex tillverkas mycket i maskin och tar betydligt mer betalt.


q7F1PKn.jpg

OsYlJhT.jpg



Det som är lite tråkigt är att inte Theorema finns som logga bland smileys. Känns lite tråkigt att det ska favoriseras dyrare märken....
 

Galaxy

Rolex
Jag är avundsjuk, vad är Patek Philippe ens? Har hört att detta märke har så pass bra kvalité på komponenterna att de kan lämna en garanti på 2 år! Grattis!
 
  • Like
Reactions: par

laketwig

Patek
2-Faktor
Fan vad avundsjuk jag blir. Skulle också vilja ha en klocka "... från lyxmärket Theorema. Klockorna kommer från Tyskland och är de framtagna via den mest exklusiva tekniken som finns på marknaden.". :D
 
Topp