• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Efter att ha läst på lite så har jag fått för mig att Theorema har stora brister på kvalitetsfronten. Stämmer detta?
 

par

Patek
2-Faktor
Efter att ha läst på lite så har jag fått för mig att Theorema har stora brister på kvalitetsfronten. Stämmer detta?

Har jag svårt att tänka mig. De lägger extremt mycket tid på varje klocka. Inte ens Rolex gör så här komplexa utsmyckningar på sina urverk
CSC_0876.jpg
 

Galaxy

Rolex
Har inte kunnat släppt tankarna från den på hela dagen... din samling är komplett, du har graalen! Antar att du säljer av Rolex och PO:n för att finansiera någon mer Theorema?
 
  • Like
Reactions: par

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Thorema ligger ju där uppe med de riktigt stora. Märkligt att man inte hör mer surr om dem. Men det är kanske så att man levererar i det tysta.

Grattis hur som.
 
  • Like
Reactions: par

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Jag återkommer till denna tråd bara för att se på bilderna igen, urverket är fantastiskt! Om man ändå hade din ekonomi! Detta är en av deras limiterade upplagor antar jag?

Kanske om alla medlemmar mailar Rob E och hör om han kan tänka sig att försöka bli AD. Vet att dom har hiskeliga krav men om vi pushar ordentligt?
 

Ryttaren

Rolex
Stort grattis! 4:e februari 2014 kommer gå till historien med en av de tyngsta klockpresentationstrådarna på KS.....grattis än en gång!
 
  • Like
Reactions: par
Topp