• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet!

Hardy

Thug
Nu DAMP det ner en avi i lådan!

NU! ligger paketet på bordet.


hmm italiensk!


går ju fan inte att få upp som vanligt

men! sicket innehåll!

Oblig WS


bild på urverk (kal 552)
Tacksam för tips på armband! för detta är ingen höjdare!
 

_jonte

Patek
Riktigt fin modell! Aldrig sett just det utseendet förut.
Band bör vara tunt och avsmalnande, så helst 18/15 eller 18/14. Ödla, croco, eller kanske struts. Svart eller mörkbrunt. Blankhet avgör hur dressat det blir.
 

Patrik J

Rolex
Snyggt! Jag röstar för en tidsenligt beads of rice-länk. (Bild fräckt snodd från internet)

waUsZEc.jpg
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis till snyggaste Geneve-modellen, strålande! Som vanligt har inget tips på band, är för fokuserad på snygga tavlan...:)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Gällande band, så passar snygga klockor som denna på det mesta, men en BOR-länk är riktigt coolt.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Riktigt fin! En sån på läder skulle jag gärna ha som dressare - får man fråga vart du hittade den godbiten?

Hur stor diameter - 36mm?
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Snyyyygg. Jag är jävig när det gäller BoR eftersom jag har ett men lite ödla till den där vore väl fint?
 

Hardy

Thug
Snabbt byte av armband, trivs inte med brunt till den. men ett likadant svart skulle kanske va nått???

(Två första bilderna är med mobil)



NU lite porr (om än inte så bra, brun, porr)



 
Topp