Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nyinkommet!!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Fabian, 23 oktober 2012.

1. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    ibland får man kompromissa.

Köpte min älskade lilla 50-talare i våras och har sedan dess suttit på ett härligt Hirsch-band i brunt. När jag därför snubblade över en annons med klocka och passande länk slog jag till!

Förstår inte hur ni hinner vänta tills ni kommit hem för att packa upp era paket. Mitt slets upp på vägen i genom parken så därför kommer det inga paketbilder utan raka wristshots på direkten:

Min gamla Rolex oyster som nu fått en passande riven-oysterlänk. ett rejält ansiktslyft!!

Och tudorn som "hängde med" åkte på ett crocco!

Stort tack mier84 för snabb och bra affär!

2. Undersköterskan

Undersköterskan Präst

Från:
    Växjö
    Oj, vad snyggt ! Men första fotot med läderremmen är ju bäst av dem alla, så det är bara att gå tillbaka att bära pjäsen på läder igen. :)

3. Ricrob

Ricrob Friherre

Snyggt! Tvärtemot Undersköterskan så håller jag med om att det var ett jättelyft! Enda neg om det nu är det, är att 50-talskänslan försvann men jag ger en stor fet tumme rakt upp och säger grattis!

4. ZQT

ZQT The Banker

Snyggt! Gillar länk och brunt band slår svart alla dagar i veckan!! :mrgreen:

5. NiklasArvid

NiklasArvid Gandhi

underbar klocka, bikaketavlor är the shit! fast jag gillar dem bäst på läder... :D

6. _jonte

_jonte Friends of KS

Grymt snyggt och härligt lyft med länk!

7. Ariste

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Kul, kul...det ser väldigt lovande ut...ser gärna fler bilder på den!

8. Grattis, riktigt fin!

9. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    fler bilder kan visas när jag kommit hem från jobbet. Dagen går för övrigt jävligt segt idag då man som vanligt vid nyköp bara tittar på klockan....

10. aleksi

aleksi Bonde

Metalllänken va riktigt nice, köpte du den begagnad på nätet av någon random? Funderat på skaffa en sån med, klocka och länk:)

11. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm

Klockan (rolex) är min sedan ett halvår tillbaka och inhandlades bara med läderarmband. Därefter har jag letat efter en passande länk vilket inte alltid är det lättaste. När jag därför hittade Tudorn slog jag till och bytte länken till min Rolex. Som jag sa, ibland får man kompromissa då lösa länkar inte alltid är så enkla att hitta!

Mårtenssons ur Brookfield