• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyköp, Patek och naket...

thomastheswede

Audemars
Tack för bra och rolig läsning, behövde rensa hjärnan från fejk-Rolex, bosnier (vafaan tog dom vägen egentligen) och Christoffer som är Erik som är Z som är... Ja ni hajar. Behövde med andra ord läsa en tråd om riktig klockpassion.

Gonatt alla klocksnackare, det har varit en läsvärd helg! :)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Vet inte om jag ska tacka för att ni uppmuntrar vansinnet men det är kul att detta gläder fler än mig! Tyvärr kommer jag nog inte hålla samma tempo detta år. Känner mig ganska nöjd och lite klockmätt. Nåt kul ska jag väl köpa men har inte kommit på vad än. Lutar åt nån gammal kronograf.

Ber om ursäkt att två bilder hamnade på sniskan, här kommer de rättvända.
8.JPG
29.JPG
 
Vet inte om jag ska tacka för att ni uppmuntrar vansinnet men det är kul att detta gläder fler än mig! Tyvärr kommer jag nog inte hålla samma tempo detta år. Känner mig ganska nöjd och lite klockmätt. Nåt kul ska jag väl köpa men har inte kommit på vad än. Lutar åt nån gammal kronograf.

Ber om ursäkt att två bilder hamnade på sniskan, här kommer de rättvända.
8.JPG
29.JPG


Är väl en sund tanke att dra ned på tempot;)
 

MariaE

Panerai
:hilarious: Haha.. vilket träsk! Du sjunker djupare och djupare i en hög av klockor... snygga klockor dessutom!
Tur att jag har mer karaktär(?) och sämre ekonomi (?).. jag kommer _aldrig_ hamna där. . . :rolleyes:

Bra 2014! Grattis till allt snyggt!
 
Topp