• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nymans+KS podd?!

ErikGBG

Audemars
Håller inte med dig. Förutom alla dårar på forumet som har galna samlingar och mycket kunskap så finns det ju rätt mycket folk utanför forumet.
Okej, kanske 10 då :) jag menar om nån skulle göra samma som det amerkanska. Man kan inte vara med bara för att man har några klockor. Utan det ska vara något extraordinärt eller så ska man vara känd från något annat än klockor.
Då säger jag Max 10 personer i Sverige.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Okej, kanske 10 då :) jag menar om nån skulle göra samma som det amerkanska. Man kan inte vara med bara för att man har några klockor. Utan det ska vara något extraordinärt eller så ska man vara känd från något annat än klockor.
Då säger jag Max 10 personer i Sverige.
Du har höga krav du. Jag tror det finns rätt många säljare, butiksägare, kändisar, antikhandlare what ever som har en hel del att bidra med.
 

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor

Mr Chance

Kalmar
Är det bara jag som är helt ointresserad av vilka klockor "kändisar" har? Det är väl klockor och allt som hör dem till som är intressant! Klockorna behöver inte heller vara dyra för att vara intressanta, en kul historia funkar fint tycker jag.
 

M.U

Rolex
Är det bara jag som är helt ointresserad av vilka klockor "kändisar" har? Det är väl klockor och allt som hör dem till som är intressant! Klockorna behöver inte heller vara dyra för att vara intressanta, en kul historia funkar fint tycker jag.
Ska det handla om kändisars klockor då..?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Går nu att hitta i din favoritpodcast-app, bara att söka efter Klocksnack. :)

image.png
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det bara jag som är helt ointresserad av vilka klockor "kändisar" har? Det är väl klockor och allt som hör dem till som är intressant! Klockorna behöver inte heller vara dyra för att vara intressanta, en kul historia funkar fint tycker jag.
Menar du mitt inlägg? Jag kan komma på ganska många kändisar som vore kul att ha i programmet. Tänk en intervju med prinsen om hand Astron exempelvis. Vad har den varit med om och varför har han just en Astron? Eller hans custom-Hublot... Finns ju massa kul.
 
Topp