• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nymans Ur 1851 - Officiell nyhetstråd

Chuck

Patek
2-Faktor
skitroligt! Får in och prova en bathyscape hos er nästa mässbesök :cigar:
image.jpeg
prost!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Var in till Västeråsbutiken ikväll för att hämta suben som varit på en översyn. Fick klämma på en Monaco och några op:s. En liten genomgång av olika Rolextavlor förevisades också. Som grädde på moset så fick jag också en snygg pouch till suben. Hur kan jag inte köpa nästa klocka där?! :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Välkomna!

Har själv fått grym service, ni gör det värt att köpa nytt trots att jag snabbt tröttnar på klockorna... Smågrejer som skiljer er från andra, dock så betydelsefulla för en kund.

Exempel: Viggo som kommer ut med kaffe 30 minuter innan öppning när han ser mig på bänken utanför, Patric som gjort allt och mycket mer, ni poppade upp en flaska champagne (en tisdag) till mig och mina vänner när jag bara skulle hämta ett värderingsintyg, Petra som alltid varit hjälpsam och grabbarna i Västerås likaså. Alla event jag fått styra ihop med er, inbjudan till båda dagarna till Watchout och att ni ger mina vänner som jag skickar till er grym service.

Allt ovan, och mycket mer, som gör er till en AD jag själv alltid väljer i första hand. Ni kan kundservice, för ni behandlar inte kunden så som ni vill bli behandlade själva. Ni behandlar kunden så som kunden själv vill bli behandlad.

Allt väl,
Simon
 
Kul och ser är här officiellt så att säga inte bara den dära tatuerade typen ni har anställd här i V-ås. Kikar in nån dag och lyckönskar er in person så att säga.
 
Topp