• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nymans ur, från förtvivlan till hopp på mindre än 6 timmar

Härligt att höra, kul att det gång på gång visar sig att vissa butiker jobbar hårt för att man ska fortsätta gå till dem istället för att handla av gråhandlarna på nätet! Och grattis till din nya klocka!
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Härligt. Jag är en av de som sällan mötts av vare sig god service eller kunnande på Nymans men är naturligtvis glad att det finns undantag. Fler stories som denna!!
 

Apansson

Torpare
Mycket fint. I mina ögon har Nymans sportat upp sig rejält senaste månaderna, det är mycket bättre bemötande där nu än vad jag upplevde innan årsskiftet. Möjligt att det bara är slump, men de senaste 5-6 gångerna jag varit där nu har jag blivit extremt väl bemött.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Sån service borde vara något alla urmakare har.. tyvärr väldigt sällsynt!
Grattis till en fin klocka och ett bra slut.
 

Rivalen

Rolex
När det går fel prövas servicen och Nymans mötte upp på bästa sätt - härlig story med bästa slut. Och VILKEN KLOCKA du har köpt. Det ultimata dressuret. Hade dom den i rött inne? Kollade du på den. Köper man den i rött så ligger den väl inte kvar på nattduksbordet efter att kärestan har gått till jobbet? Den svarta kan nog hitta en annan handled den också? Hur stor är den?

STORT GRATTIS till en drömklocka i min smak. :D
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Väldigt snygg skött av Nymans, helt rätt väg att gå.
Men vilken klocka!! Grym som få!
 
D

Deleted member 1265

Guest
Far åt helvete vilken bra service.
Superläcker klocka förresten!
 
Topp