• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nymans ur, från förtvivlan till hopp på mindre än 6 timmar

Portofino

Panerai
När det går fel prövas servicen och Nymans mötte upp på bästa sätt - härlig story med bästa slut. Och VILKEN KLOCKA du har köpt. Det ultimata dressuret. Hade dom den i rött inne? Kollade du på den. Köper man den i rött så ligger den väl inte kvar på nattduksbordet efter att kärestan har gått till jobbet? Den svarta kan nog hitta en annan handled den också? Hur stor är den?

STORT GRATTIS till en drömklocka i min smak. :D

Tack tack alla! Jag är sjukt nöjd med uret och jag som jag skrev tidigare höll servicen yppersta klass. Jag glömde tillägga att om jag ville lämna in den till Jaeger för eventuell gravering så skulle de ordna ett mycket bra pris på den. Han betonade mycket i meningen så jag måste säga att jag är bra sugen på att nappa på erbjudandet..

De hade inte den med den röda tavlan när jag var inne, men här kommer lite fler bilder (ursäkta skitkvalitet men de togs med en Ipad.. inte sätt lätt att klippa handledsskott då..) lade även till ett par med en iphone och en svensk 1 krona för att ge en viss känsla för storleken.
JLC4.JPG

JLC1.JPG

JLC2.JPG

JLC5.JPG
 

Bilagor

  • JLC5.JPG
    JLC5.JPG
    144.4 KB · Visningar: 43

Andsan

Rolex
Det låter som en utmärkt service :) Jag har nyttjat Nymans för ett backjobb på service av min Rolex och det skötte de bra.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har de bytt service-chef förresten? Den tjänsten låg väl ute på annons för några månader sedan?
 

VanNostrand

Breitling
Skönt att höra att det sköttes så galant! Jag har gjort alla mina affärer med Nymans, och min erfarenhet är enbart positiv! Testa butiken i Västerås med butikschefen Mathias i spetsen så får ni se! Är så nöjd att jag åker från Stockholm för att få åtnjuta Västerås-filialens servicenivå!
 

Bolio

Panerai
Ja det är ju kul att de lyckas sköta det bra någon gång.

Hoppas du kommer trivas med ditt nya ur och ett stort GRATTIS.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Grym klocka och välskött av Nymans, att de skulle skicka iväg uret var aldrig ett val men att ge dig gratis service och lite sköna freebie biljetter var mycket trevligt gjort!
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Skönt att höra att det sköttes så galant! Jag har gjort alla mina affärer med Nymans, och min erfarenhet är enbart positiv! Testa butiken i Västerås med butikschefen Mathias i spetsen så får ni se! Är så nöjd att jag åker från Stockholm för att få åtnjuta Västerås-filialens servicenivå!
Trist att du inte kan få den servicen i Stockholm, då hade du sluppit åka 20 mil...
 
Topp