Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nymans västerås

Diskussion i 'Diskussion' startad av P-A, 22 februari 2013.

1. P-A
    Trådstartare

P-A Sir Spamalot

Från:
    Hälsingland
    Söker extrapersonal och som sommarvikarie. Någon för er studenter som bor i närheten?

Kolla deras FB sida för info.

skickat med telefonen.

2. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Skulle vara drömmen då jag behöver ett sommarkneg. Tyvärr så bor man ju i Stockholm.

3. Pendla?

4. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Bor ju i Nynäshamn så den enda pendlingen jag utsätter mig för är inom Stockholms län annars blir restiden förskräcklig :D

5. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Värt 2 timmar ;D

Drömjobb = Klockaffär

6. Snårtas

Snårtas Friends of KS

Från:
    Västerort
    Jag har redan ett bra heltidsjobb, men man blir ju sugen att söka ändå! Undrar om familjen skulle vara förstående över att det inte blir nån semester i år, sambon får ta barnen när dagis är stängt medan jag står på Nymans... :D

7. carlanton

carlanton Biskop

Måste vara helt ofattbart tråkigt att jobba i klockbutik. Särskilt i en liten stad. Hur många dyra klockor kan det säljas varje dag i Västerås? Jag har jobbat i två butiker med väldigt lite kunder, och nej, det är inte "soft" att stå och stirra på väggen 8 timmar varje dag. Skulle hellre jobba på McDonalds!

8. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    +1! själv bor jag i Eskiulstuna, och här råder det verkligen träskors-mentalitet... Ur och Penn och Donkan... Jag skulle nog tro det är på ett liknande sätt i Västerås även om det är något större än Eskilstuna...

9. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Fast nu handlade det inte om vilken butik som helst.. Man får klämma på massa nyheter :)

10. Ninen79

Ninen79 Biskop

Från:
    Stockholm
    Jag sätter aldrig min fot på Nymans i Sthlm igen efter dagens händelse...
    Skulle korta in länken på en Rolex men dom ville se cert...va i helvete!!! Jag som har t.o.m servat en 16610 hos dom för 2 mån sedan utan att dom ens frågat efter certet...men nu så måste jag visa certet för att få länken kortad!
    Varför gick inte jag till Rob E? Jo för att dom stängde kl 15 idag och jag hann inte.

11. Ja Nymans Sthlm har verkligen dålig jämnhet i service. I fredags var det under all kritik, kom in butiken, sa hej till vakten som känner igen mig och sedan får jag inte en blick på 10-15 minuter av övriga personal. Blev så lack att jag sa vad jag tyckte till den första som pratade med mig. Med den servicen så fattade jag inte ens varför jag funderar på Vacheron och AP.. En annan grej, helt sjukt egentligen att de inte har surfat in på KS och läst vad vad en stor community tycker om dem. Ska fan länka KS på deras facebooksida!
    Ena dagen så suger de av en, nästa dag så är det nästan som att träffa på gårdagens ragg på krogen :).

12. Snårtas

Snårtas Friends of KS

Från:
    Västerort
    Raka motsatsen till Nymans Västerås. Jag har alltid fått bra service när jag har lämnat in för att serva, köpt eller bara velat klämma och snacka skit. Tror inte de har några missnöjda kunder!

13. P-A
    Trådstartare

P-A Sir Spamalot

Från:
    Hälsingland
    Re: Sv: Nymans västerås

Västerås har alltid varit trevliga tycker jag.

skickat med telefonen.

14. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Har också fått bilden av att Västerås är trevligare än Sthlm vilket tyvärr breder på Sthlms dryga rykte..

Har dock själv alltid blivit bemött bra på Nymans i Sthlm också men vet bekanta som blivit spottade i ansiktet i stort sätt.

Mårtenssons ur Brookfield