• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyrelease av Omega Pie-Pan?

...kanske har drömt det eller blandat ihop med något annat men var det inte snack och teaserbilder från Omega på en nyrelease av den klassiska Constellation Pie-Pan för nåt år sedan, någon som vet???
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
...kanske har drömt det eller blandat ihop med något annat men var det inte snack och teaserbilder från Omega på en nyrelease av den klassiska Constellation Pie-Pan för nåt år sedan, någon som vet???

Hoppas! Har fått intrycket att longines
image.jpg

Går rätt bra. Skulle gärna se en ny Connie piepan. Gillar modellen men vågar inte köpa pga larmen om Fake, franken...
 

JesperO

Rolex
Longines är väl dem som är bäst på detta tycker jag...
Fast en connie piepan hade varit intressant, dock ser jag inte hur... mm? limited ed (yepp, naturally, 12374 numbers) - gör dem det så hoppas man de går varsamt fram.
 

gerikson

Breitling
Constellation har haft "klorna" sedan nylanseringen på 80-talet, så dom är en del av märket nu. Men skulle vilja se en modern modell utan den breda ringen med romerska siffror.

Omega lanserade en klassisk dresswatch vid Basel i år men kommer inte ihåg namnet och hittar inte den bland mina klockbloggar.
 
Topp