Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nyrelease av Omega Pie-Pan?

Diskussion i 'Diskussion' startad av masterkiller, 3 juli 2014.

1. ...kanske har drömt det eller blandat ihop med något annat men var det inte snack och teaserbilder från Omega på en nyrelease av den klassiska Constellation Pie-Pan för nåt år sedan, någon som vet???

2. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Hoppas! Har fått intrycket att longines image.jpg
    Går rätt bra. Skulle gärna se en ny Connie piepan. Gillar modellen men vågar inte köpa pga larmen om Fake, franken...

3. JesperO

JesperO Präst

Longines är väl dem som är bäst på detta tycker jag...
    Fast en connie piepan hade varit intressant, dock ser jag inte hur... mm? limited ed (yepp, naturally, 12374 numbers) - gör dem det så hoppas man de går varsamt fram.

4. Johan M

Johan M Borgare

JesperO gillar detta.
  5. davhei

davhei Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Ugh, den där glasringen alltså

6. meo_swe

meo_swe Biskop

Näeh. Den var inte vacker... de gamla däremot. Mumma!

7. JesperO

JesperO Präst

Synd, tavlan är ju riktigt fin... problemet är väl att dagens constellantions ser lite för quirky ut, om de hade satt den tavlan i en AT boett, det hade varit intressant.

8. gerikson

gerikson Torpare

Constellation har haft "klorna" sedan nylanseringen på 80-talet, så dom är en del av märket nu. Men skulle vilja se en modern modell utan den breda ringen med romerska siffror.

Omega lanserade en klassisk dresswatch vid Basel i år men kommer inte ihåg namnet och hittar inte den bland mina klockbloggar.

9. Johan M

Johan M Borgare

Ja de kom med en ny dressare med manuellt co-axialverk.

10. Johan M

Johan M Borgare

Tresor tror jag den heter.

gerikson gillar detta.
  11. don segundo

don segundo Biskop

Liten glidning mot OT, men jag tycker den här var rätt fin som kom som limited inför London OS:

Mårtenssons ur Brookfield