• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyservad Omega Géneve.

Kim Jakobsson

Breitling
Fick ganska nyligen tillbaka min Géneve som varit inne på service i över en månad nu. Den var i otroligt dåligt skick innan, och de var tvungna att byta ut en hel del delar inuti klockan, samt glaset.

Gick på två tusen spänn och jag är nöjd! Känns skönt att bevara en gammal släktklenod istället för att köpa en ny klocka för de pengarna.

t4JyciZ.jpg
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Fick ganska nyligen tillbaka min Géneve som varit inne på service i över en månad nu. Den var i otroligt dåligt skick innan, och de var tvungna att byta ut en hel del delar inuti klockan, samt glaset.
Gick på två tusen spänn och jag är nöjd! Känns skönt att bevara en gammal släktklenod istället för att köpa en ny klocka för de pengarna.
Grattis! Beundransvärt gjort i dessa slit-och-släng-tider, en vacker klocka som nu lever obekymrat i minst 10 år till...
 

Sond

Patek
Fick ganska nyligen tillbaka min Géneve som varit inne på service i över en månad nu. Den var i otroligt dåligt skick innan, och de var tvungna att byta ut en hel del delar inuti klockan, samt glaset.

Gick på två tusen spänn och jag är nöjd! Känns skönt att bevara en gammal släktklenod istället för att köpa en ny klocka för de pengarna.

t4JyciZ.jpg
Var lämnade du in den?
 

_jonte

Patek
Snyggt fixat, instämmer med kören ovan att dessa små kulturinsatser är hedersvärda. Hoppas den ger dig glädje länge framöver! :)
 

pederr

Cartier
Kul att dessa billigare klockor får lite uppmärksamhet. Hade tänkt flippa mina båda Genève, men efter att ha sett bilderna blir det nya armband istället
 

Jonte73

Audemars
Drar igång en gammal tråd, här är den i min ägo.
Haft en ägare emellan , jag köpte den i maj i år.

Är mycket nöjd med den och den är i ett grymt skick.
Kul att se när den dök upp på forumet och läsa lite kring dess historik.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp