• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nyservad Rolex Day-Date 18038

card

Panerai
2-Faktor
Till salu är en nyservad Rolex Day-Date 18038 som i mitt tycke är i fint skick.

- R-serie från 1989
- Länken är köpt i efterhand, den är från 85-86 så som jag förstått det enligt årskod "J5". 22 länkbitar om jag räknat rätt.
- Inget cert, ingen originalbox, manualer etc
- Box som kommer med är en vanligt sport-Rolex box
- Servad på Bergströms Ur GBG i somras (utan polering), uthämtad i Augusti detta året (2014), självklart finns papper. Vid samma tillfälle monterades 2 helt nya bandstift i guld.
2 års garanti från Bergströms på detta.
- Papper från Rob E på täthetsservice från förra året, samt utbyte av dag/datum skiva. Gamla champagnefärgade skivor följer också med.
- Rolex krokodilband med Rolex guldspänne
- Krokodilband från Hirsch med kvitto

Pris: 79 900 kr 77 800 kr
Skickas inte, finns i GBG. Priset är inte hugget i sten... :)

Retur: Ingen retur vid F2F

xeXqRoP.jpg


syRb7Bg.jpg


lt43yAa.jpg


CczUDBF.jpg


sFHut7K.jpg


zfbeT9k.jpg


fInEUTR.jpg


3cpMmnh.jpg
 
Topp