Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nytt datum för Gtg stockholm exklusiv

Diskussion i 'Diskussion' startad av Josef B, 14 februari 2013.

1. Tusan! Jag ber om ursäkt alla, jag tittade inte i kalendern utan stirrade mig blind på datumet och inte röda dagarna runt. Jag ändrar datumet till veckan innan, 21/3. Hoppas att det funkar för alla som redan anmält sig. 
    Ska sätta mig in i inlägget ordentligare när jag kommit hem och ändra deadlinen för anmälan o avgiften.

Återigen, jag ber om ursäkt! mvh Josef

Ni som Pm:at mig och anmält sig, Pm:a mig igen för att konfirmera att ni kan, annat fall så tar jag bort er från listan.

2. leben

leben El Patrón

Det ska funka!

3. Jag har PMat alla på listan och inväntar svar och när jag fått kontroll, så att säga, så skickar jag PM om konto.
    Jag hoppas nu också att fler kan hoppa på :)

Tack gubbs!

4. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    BUUUUUU
    Torsdag helt plötsligt?
    Kan inte den dagen :(

5. JoberMan

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Var inte det första datumet också en torsdag?

6. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Det var det!

7. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Ääääh petitesser, hade bokat in fel månad första gången såg jag nu, i min almanacka var det en söndag :lol: :lol:
    Hur som så är den 21:a ett dåligt datum och jag skall ta upp detta i folketinget för protest ;)

Mårtenssons ur Brookfield