• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NYTT FÖRSÖK! GTG I DALARNA SÖKES! FINNS...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
en glad och ungdomlig snubbe på 45 vårar plus, som älskar klockor, och allt som har med klocktillbehör och göra. På fritiden diggar jag och hänga på KS, (Klocksnack) som är Sveriges bästa klockforum för oss klocknördar och komplettera mina klockor till fullset.

Söker manliga och kvinnliga klockentusiaster i alla åldrar för en trevlig klockträff, på kvällen eller dagen spelar ingen roll. Lättast blir det ifall vi träffas en helg då vi kan slappna av med minst ett glas vin eller en ÖL. Finns inga krav på hur många klockor eller vilka märken man tar med sig, bara man tar med sig ett glatt humör så är det bra.

Svar mottages gladligen i denna tråd, du behöver inte vara ifrån trakten alla är hjärtligt välkomna, från Lund i söder till Malmberget i norr, tom ni Stockholmare är VÄLKOMNA :D!








PS...vet om att det finns en tråd om detta men den har dött för länge sedan, OK ;)
 

Tommytvigg

Cartier
Jag är på!! Nu styr vi upp det här så det blir av.
Falun blir bra för min del. Jag vet att the judge är på också.
Riktigt skoj om vi får till det nu.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kommer hänga i Orsa nån vecka i juni. Hade ju varit underbart om det var där ni bodde i klasar och drivor.


Kul...och om det nu skulle bli en Gtg innan dess, så tar jag gärna en roadtrip dit så kan vi käka lite, kanske klämma en hamburgertallrik, men förmodligen får vi den inte på planka som 08orna käkar den. Skulle vara kul och träffas och snacka lite skit bara.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Helt Seiöst, Finns Det Inget Intresse För En Gtg Här i Dalaregionen?! :mad::confused::nailbiting::shifty:

" Dom som varit på, är folk utanför dalarna, och det är för sig skit kul tycker jag...Mokej :cigar: "

Eller är det bara så enkelt att vi inte samlar klockor här uppe!
 

BOTL

Panerai
Har ni vägarna förbi Gävle så tar vi en cigarr och snackar lite klockor.


Ben Bockbrännarbolmers
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Är som tidigare konverserats om sugen. Har inga Rolexar att visa upp, men lite annat kul, om inte annat lite kul vintage.

BOTL, vi kan ju hämta upp dig i Gävle? Åka pickup med pilotas och en cigarr i mungipan hela vägen till Borlänge ;) ?

Skämt åsido så tror jag att det enda som funkar är att spika ett datum och köra på det. Ta anmälningar (utsåg just dig till ansvarig), och sätt en undre gräns på antal då det ändras datum. Jag har ganska fullt i sommar, men lite tid kan man alltid klämma in, om man vet när.
 
Topp