• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NYTT FÖRSÖK! GTG I DALARNA SÖKES! FINNS...

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Det är klart att du ska få till en GTG, Affe. ;) Försök att i en PM-tråd få till ett datum och plats med de som är på just nu och presentera för oss andra. Då ska du se att anmälningarna strömmar in!:)
 

Tommytvigg

Cartier
Självklart!!! Vi spikar ett datum nu så kör vi. Residensstaden Falun tycker jag personligen känns som det bästa alternativet.
Tid och exakt plats kan vi ta i pm.

Nu kör vi!! :woot:
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag håller med om detta modus operands. Spika datum och pm:a. Blir det för få detta datum, ändra datum. Hoppas det blir av på ett datum som passar mig!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Så vad tror ni om lördag den 17e? Då finns det tid för att planera in det.
Vi måste ro detta i hamn nu.

Intressant, förstår er iver att få till ett datum! Men att lägga det så nära Stockholms-gtg'n och några av de andra, minskar chansen att få med deltagare från dessa. Längre framförhållning brukar behövas....
 

Tommytvigg

Cartier
Intressant, förstår er iver att få till ett datum! Men att lägga det så nära Stockholms-gtg'n och några av de andra, minskar chansen att få med deltagare från dessa. Längre framförhållning brukar behövas....

Just ja det är den 23e. Ja precis jag vill bara få till ett datum. Men då var 17e inte så bra.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härligt gubbs, börjar hända lite! Jag är med så länge Gtg är en helg, fredag eller lördag. Tyvärr känns väl 17/5 lite för nära in på. Jag kan visserligen men det kan vara svårt för andra att planera in den på så kort varsel. Början av juni kanske blir bättre, vad säger ni andra.
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Början juni är värre för min del.
Hur många har anmält sig och hur många kan 17/5?
 

Hubbatix

Cartier
Hubbatix är från Orsa om jag inte missminner mig!

Nästan rätt, BOR i Orsa iaf. 08:a i själen, tur att jag är välkommen ändå... :D

Om folk kan tänka sig att masa (höhö) sig upp till Orsa är ni ju givetvis välkomna hem till mig. Min balkong är magisk att dricka öl på! :cigar:
g3SXvhC.jpg


Men ett bra datum i Falun är ju klart gångbart det med!
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Härligt gubbs, börjar hända lite! Jag är med så länge Gtg är en helg, fredag eller lördag. Tyvärr känns väl 17/5 lite för nära in på. Jag kan visserligen men det kan vara svårt för andra att planera in den på så kort varsel. Början av juni kanske blir bättre, vad säger ni andra.

Du måste ju få samma roll som Ryssland, Kina och USA mfl. i FNs säkerhetsråd... bara lägga in veto mot allt som inte passa dig. Vore ju katastrof om du inte kan komma på den GTGn som du själv försökt få till sedan Jesus gick i kortbyxor ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag kan nog den 17/5 om vi tar det någon gång mot eftermiddagen. Men då får vi planera in om vi skall vara i Borlänge eller Falun. Någon lär komma på något bra ställe och vara på också, är ju en del klockor som kommer att exponeras som man vill att det ska vara någorlunda safe. Jag hade ett förslag men det kan vi ta via pm om det blir något Gtg .
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Du måste ju få samma roll som Ryssland, Kina och USA mfl. i FNs säkerhetsråd... bara lägga in veto mot allt som inte passa dig. Vore ju katastrof om du inte kan komma på den GTGn som du själv försökt få till sedan Jesus gick i kortbyxor ;)


Haha...det vore för J... men det kommer inte och hända hoppas jag, känns som om det bara skulle kunna vara min egen begravning som kan stoppa det. Om ens då :D
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Är det inte bara att spika datum och plats, sen om det blir många eller inte återstår att se?
 

the judge

Omega
Hur många är på den 17/5? Om så bara några är ju det en bra start, behöver ju inte
utesluta fler trevligheter i framtiden! Anmäler mig själv från och med nu, någon som hakar?:)
 
Topp