• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt från Rolex på Måndag?

Gavve

Greven
2-Faktor

falten

Cartier
Någon myntade tidigare clowndweller, mkt klockrent smeknamn för sånt här skit... Börjar tappa tron för rolex, känns som att tudor har värvat bättre personal än storebror om de tyckte detta var en high five...
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Tror den blir snyggare irl än på bild. Gillar att urtavlan går från blått till svart.

Du menar såhär ... :D

IWC på arm.jpg
 

Apansson

Torpare
Så jävla dassig ser den ju inte ut när man sett "bra" bilder. Men det känns ändå som att det går att få tag i betydligt roligare rolexar för 95 lax, eller? :|
 

Pope

Cartier
Hmmaaammmmm...

Snygg tavla men klockan i sig lider ju av nån venerisk sjukdom. Typ 'BLAFF' eller nåt.
 

DrDre

Patek
Man ska ju inte förringa folks prestationer, men jag tycker nog att Rolex för mer väsen om det där än vad det förtjänar. Jag kan ingenting alls om ubåtar och undervattensforskning, men kan ändå notera att det var över 50 år sedan några andra (Piccard och Walsch, båda löjtnanter i marinen om jag minns rätt) lyckades med samma prestation. Dels var de först och dessutom hade de ju inte alls de förutsättningarna när det gäller teknologi, datorer etc. På den tiden var det ett äventyr för grabbar med nerver av stål och hår i röven, men för mig för mig känns detta mer som ett PR jippo, lite intressanta filmer etc.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Man ska ju inte förringa folks prestationer, men jag tycker nog att Rolex för mer väsen om det där än vad det förtjänar. Jag kan ingenting alls om ubåtar och undervattensforskning, men kan ändå notera att det var över 50 år sedan några andra (Piccard och Walsch, båda löjtnanter i marinen om jag minns rätt) lyckades med samma prestation. Dels var de först och dessutom hade de ju inte alls de förutsättningarna när det gäller teknologi, datorer etc. På den tiden var det ett äventyr för grabbar med nerver av stål och hår i röven, men för mig för mig känns detta mer som ett PR jippo, lite intressanta filmer etc.

Men finns ju inga coola filmer från den expeditionen ;) Och nu är det en stjärnregissör som är nere på djupet!
 

David

Bödeln
Dels var de först och dessutom hade de ju inte alls de förutsättningarna när det gäller teknologi, datorer etc.

Jag är verksam i branschen och har sett många miljoner kronor försvinna i djupet för alltid, lyckligtvis aldrig med människor ombord. Trots all modern teknologi finns det oändligt många saker som kan gå fel. Jag hade tänkt mig för länge och väl innan jag satte mig i den där.
 
Topp