• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt gammalt lager, NOS

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
mycket coolt, använd den inte! ETA 2451 med 25rubiner, skruvad boett o incabloc, stabilt! :)
bra referens på vilken typ av band som satt orig också!
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&ETA_2451
Dags för en liten uppdatering! Har under det senaste året då och då blivit påmind om vad jag trodde jag lyckats göra, ett av de värsta brotten, nämligen slarva bort denna lilla skatt. Men nu vid vårstädningen hittade jag den! Hittade även boettöppnarbollen så nu vet jag hur den ser ut inuti också. Det var inget eta 2451 utan 2472. Rätt referensnummer på etiketten också. Bjuder på några nya bilder, den är faktiskt riktigt fin!
IMG_0852.JPG
IMG_0854.JPG
IMG_0856.JPG
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Dags för en liten uppdatering! Har under det senaste året då och då blivit påmind om vad jag trodde jag lyckats göra, ett av de värsta brotten, nämligen slarva bort denna lilla skatt. Men nu vid vårstädningen hittade jag den! Hittade även boettöppnarbollen så nu vet jag hur den ser ut inuti också. Det var inget eta 2451 utan 2472. Rätt referensnummer på etiketten också. Bjuder på några nya bilder, den är faktiskt riktigt fin!
IMG_0852.JPG
IMG_0854.JPG
IMG_0856.JPG
Bra ur, bra köp! :)
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Dags för en liten uppdatering! Har under det senaste året då och då blivit påmind om vad jag trodde jag lyckats göra, ett av de värsta brotten, nämligen slarva bort denna lilla skatt. Men nu vid vårstädningen hittade jag den! Hittade även boettöppnarbollen så nu vet jag hur den ser ut inuti också. Det var inget eta 2451 utan 2472. Rätt referensnummer på etiketten också. Bjuder på några nya bilder, den är faktiskt riktigt fin!
IMG_0852.JPG
IMG_0854.JPG
IMG_0856.JPG
Härligt! Det var väl något liknande som hände för fyrtio år sen, men de vårstädade inte lika effektivt som du!
 
Topp