Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nytt glas till min Speedmaster Pro

Diskussion i 'Diskussion' startad av rikard454, 29 september 2015.

1. rikard454
    Trådstartare

rikard454 Bonde

Från:
    Luleå
    image.jpg Min Speedy fick ju ett läderband häromveckan, jag kunde inte hålla mig då och beställde ett nytt original hesaliteglas. Den hade ett par rediga repor och en spricka i orginalglaset när jag köpte den för några år sedan.

I fredags fick jag ett SMS från Karl-Johan på Klockslaget här i Luleå att glaset hade kommit, med ett litet snyft lämnades klockan in där för byte. Idag kunde jag äntligen hämta ut den igen. Som vanligt ett snabbt och briljant väl utfört jobb, han rengjorde boetten också - vart riktigt riktigt bra tycker jag. Nu får vi hoppas att första repan inte infinner sig allt för snabbt :)

/Rikard

pederr, Hmpson, wayne och 7 andra gillar detta.
  2. Chuck

Chuck Friends of KS

Riktgt fin tavla det där, måste ha en speedy inom 10 år!

rikard454 gillar detta.
  3. Henrik B

Henrik B Torpare

Snyggt! Det går ju alltid att polera bort lättare repor ifall de skulle uppstå igen. :)

Chuck och rikard454 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield