• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt guld *2

andheg

Rolex
2-Faktor
Har varit lite sugen på guld ett tag som många andra och innan någon DD sitter på armen ville jag testa så att jag trivs med guldet (samma taktik som@pounti men inte hans klocka) så denna vecka kom tom två st hem för att testa på det. Inte helt enkla att hitta till vettigt pris (Omen, @palenkovic). Fantastiskt fina måste jag säga. 3000 ser helt ny ut! Bra att få testa på både Jubilee och President!

x7Tdl1R.jpg

4F73vb1.jpg

3G6kiN6.jpg

hIRQlgg.jpg

PVM8wZw.jpg

Och så dubbel wrister!
4BachSx.jpg
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Grattis!! Vet att du letat länge så dom förtjänade du ;)! Ser riktigt bra ut!

Hojta till om Wolf tagen ska flippas :)!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Spännande! Ser fram mot en rapport av de första intrycken. Visst ser den ena så gott som orörd ut. Enjoy!

A
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Ser jäkligt fint ut! Bra taktik att testa dessa först och se vad du tycker. Gissar på att en DD landar inom någon månad :D Grattis!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Där satt den äntligen! Åsså mörkade du att det skulle komma dubbla godisar dessutom! ;-)
Stort grattis, vet hur mycket du suktat!
 
Topp