• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad NYTT HELGPRIS - Omega Seamaster 120 -68 "Dressdykare"

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Hej, säljer min Omega Seamaster 120 från -68 då vi dessvärre inte riktigt klickar med varandra…

Den kommer tillsammans med två Nato-band från Singular, i mörkblått och olivgrönt, och ett Omega Travel Case. Klockan är servad i Januari då en fullservice skedde och glas, packningar och krona byttes och går numera väldigt bra med en bra gångreserv. Här finns hela servicen dokumenterad:
https://thewatchbloke.co.uk/2016/01/20/omega-seamaster-120/

  • 37mm exkl. krona.
  • Cal. 601 urverk, dvs. mekaniskt.
  • Ingen nämnvärd tidsavvikelse och bra gångreserv, dock ej uppmätt dem.
  • Vissa repor på boetten men inga djupa, inga synliga repor på glaset.

Priset sätter jag till 10 000 (14 000) + ev. frakt. Ingen retur då pengarna kommer direkt gå till ny klocka. Kan även tänka mig byte, båda pengar upp och ner, PMa förslag. Betalning med Swish. Om priset är helt tokigt eller om något annat är knas så får ni gärna PMa detta.

Referenser finns:
https://klocksnack.se/threads/bikinigubben.42346/
Fil 000.jpeg

(Smuts på glaset, inga repor)
Fil 004.jpeg

Fil 001.jpeg

Fil 003.jpeg

Fil 002.jpeg

Tack KS för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp