• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt i lådan - grekisk badklocka

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
I söndags blev det en tur till resebyrån och det slutade med att en resa till Grekland bokades. Problemet som då dök upp var att jag då var en OWG och ville inte gärna ta med mig AP:n på resan.

Så då började jakten på en ny klocka som även fungerar bra som badklocka. Största problemet var att jag bara hade på mig denna veckan att hitta mig en klocka.

Bla bla bla bla.......

Här kommer bilderna:

2y9a4a9y.jpg


y8evabyt.jpg


3e2ybare.jpg


sadutema.jpg


egy7e5e5.jpg


ge2yty3a.jpg


byse6egy.jpg


Jag är egentligen inte mycket för att Omega spottar ut hur många olika modeller som helst av Speedmastern men fastnade för denna och tycker att den är lite rolig med det gula detaljerna.

Att bada ska inte vara några problem för den "klarar" 100m jämfört med andra Speedys som jag har sett legat på 30-50m.

Finns mer info om modellen här:

http://www.omegawatches.com/collection/speedmaster/racing/presentation/speedmaster-racing
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Najs speedy, gillar de nya "racingvarianterna" :) se dock upp för att trycka till någon kronografknapp under eller efter badet
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Tack allihop! Börjar gilla klockan mer och mer. Eventuellt köper jag till en länk till klockan om jag skulle tröttna på gummit.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Svårt att göra klockan rättvis på bild, speciellt urtavlan.

ery3a8e4.jpg


ysa9ysyj.jpg
 
Topp