• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt i påsen - Paketöppning

Florre

Omega
2-Faktor
Äntligen...det tog nästan en vecka att få hit klockan från Holland. Gissa om jag blev nervös när tracknummret var fel och säljaren började maila om att klockan var påväg tillbaka till honom. :x

Nåväl, här är den! En så gott som ny 116610LN, maken på bättre finnish har jag nog aldrig varit med om, HELVETE vad
jag gillar den.

Så lite bilder då.

Ivrig :D
 

Bilagor

  • PJ1A4024.JPG
    PJ1A4024.JPG
    30.2 KB · Visningar: 483
  • PJ1A4030.JPG
    PJ1A4030.JPG
    25.8 KB · Visningar: 486
  • PJ1A4031.JPG
    PJ1A4031.JPG
    18.5 KB · Visningar: 479
  • PJ1A4033.JPG
    PJ1A4033.JPG
    33.7 KB · Visningar: 488
  • PJ1A4038.JPG
    PJ1A4038.JPG
    31.7 KB · Visningar: 486
  • PJ1A4046.JPG
    PJ1A4046.JPG
    31.1 KB · Visningar: 483

calzone

Vacheron
Shysst !, Stort grattis :D, Men fan vad många som köper nya Rolex...Gillar ni inte Vintage grabbar ? :roll:
 

Florre

Omega
2-Faktor
Seikoman87 skrev:
Shysst !, Stort grattis :D, Men fan vad många som köper nya Rolex...Gillar ni inte Vintage grabbar ? :roll:

Hade en äldre 16800 förut men känner att det här är mer rätt. ÄLSKAR keramisk bezel, spännet och att den är liite större. :)
 

max

Dancing Queen
1. Helsike så snygg!! Stort grattis, bra val!

2. Grymt bra bilder, nu vill vi att du bombarderar oss med kvalitétsbilder hädan efter!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Grattis som fan!

Blir kanske en polarisering, där man antingen kör "riktig vintage" med matt tavla och plexi (tex 1680/5513) och/eller den absolut senaste modellen (tex 116610)...
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jäklar SubC:arna bara rullar in på KS.. Grym dinka och stort grattis! :) inte helt omöjligt att det blir SubC här också i en inte alltför avlägsen framtid.
 

Florre

Omega
2-Faktor
80talisten skrev:
Jäklar SubC:arna bara rullar in på KS.. Grym dinka och stort grattis! :) inte helt omöjligt att det blir SubC här också i en inte alltför avlägsen framtid.

Jag kan inte sluta titta på den, helt fantastisk. :D
 
Topp