• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt i samlingen gör en triss i DD

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Dålig trio.. Grattis hörrö, ser väldigt trevligt ut! Schysst färg på den blå tavlan men har svårt för romerska index...
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Mer en paradvåningstrippel kanske?;)
Fantastiskt fina DD's du har i din samling!
Grattis till nyförvärvet
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Först och främst ett Stort GRATTIS King Omen :nailbiting:! Och för det andra min vän, så håller jag med Davvan, i med blåa tavla men ge tusan i att byta ut presidentlänken :D . En Kung för en Kung vet du väl!
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Pang, vilken j-la trippel! Får nog mynta ett nytt begrepp för den titeln, typ "gods-trippel" :cigar:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stort grattis Omen! Det var inte lätt att skiljas ifrån den skönheten kan jag säga! Men finns ju så mycket man vill testa. Ta hand om dig o klockan nu :) Lite badbilder ser jag fram emot till sommaren ;)



Haha...det var snabba puckar, att den har kommit i goda händer behöver vi väl inte tveka över Seikoman87 ;) för är det någon som gillar guld Rollar på forumet så är det våran vän Omenmannen :p . Men var det så tråkigt med en DD, så känns ett GMT köp från min sida desto större, Hehe.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Gott im Himmel!!!! Vilken klocka! Och vilken trio! Om du ska ta din radhustrio på turnè är ni välkomna att hälsa på i vårt radhus anytime!! Shit pom fritt!!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Sjukt, på det bra sättet! Röstar för den blå tavlan, en av få jag sett med snygga romerska index.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Du är inte klok Omen, men du är vår "Kung". Klart du ska byta till den blå tavlan!;)
 
Topp