• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt igen nu då..

Donkii

Boushh
2-Faktor
Satt som ett smäck den där klockan! Väl förtjänt!

Här på KS tycks januari inte vara den fattigaste månaden på året som man får läsa om varenda dag i tidningen, kul!
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Och eftersom jag lever ut mitt självhävdelsebehov genom mina klockor, måste jag ju dela med mig ;)



Fick med 100000000000 nyckelband, grymt :)










Och så klart en naturgodis-wristie




Vi kanske kan bli ett par, jag och Daytonan, får se... nästa erövring får iaf bli den lite mer okomplicerade svart/blå kusinen.



Det tempo du håller får mig att känna mig ovärdig!:oops:

Den är riktigt snygg!:)
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Det tempo du håller får mig att känna mig ovärdig!:oops:

Den är riktigt snygg!:)

Tvärtom.

Jag känner mig smutsig. Lite som en klock-hallick :)
Folk överallt i världen svälter, själv lägger man helt knäppa summor pengar på lyxartiklar...

Får nog lugna ned mig lite dock, börja njuta av klockorna mer
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Sällan känt mig mer vilsen med en ny klocka... får ge det lite tid, avvaktar över helgen :)

Skulle vara kul att höra lite mer om det där när du har lust. Är det att 40 känns litet eller är det något annat?

Skulle vara mycket bättre för min ekonomi om du kan totalsåga Daytonan... :rolleyes:
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Skulle vara kul att höra lite mer om det där när du har lust. Är det att 40 känns litet eller är det något annat?

Skulle vara mycket bättre för min ekonomi om du kan totalsåga Daytonan... :rolleyes:

Daytonan suger verkligen, köp aldrig en sån :)

Nejdå, den är jättefin på så många sätt. Men är lite typ "direktörs-klocka", den är för igenkänd, på gott och ont, jag vill hellre bära en anonym klocka.

Storleken är det inget fel på, känns helt rätt.

Suttit och tittat på den nu sen jag hämtade, och ser en hel del skönhet.. men undrar i mitt stilla sinne om det kommer bli vi.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Nejdå, den är jättefin på så många sätt. Men är lite typ "direktörs-klocka", den är för igenkänd, på gott och ont, jag vill hellre bära en anonym klocka.

Tack för svar!

Jag förstår helt och håller hur du tänker, och jag gillar det. Samtidigt är Daytonan en fantastisk klocka och en sann klassiker. Och jag prioriterar inte klockor nog mycket för att köpa en vintage. Hmm...tål att tänkas på!
 
Topp