• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt klockrån...nu på Gärdet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Enellios

Cartier
Screenshot_20170117-190814.png

Screenshot_20170117-190903.png
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Verkar som de som gjorde detta visste vad de gjorde, det känns ju knappt värt att riskera fängelse för någon mellanmjölksklocka iaf, någon som vet vad det rörde sig om för klocka?
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Rindögatan = ingen visning idag enligt Hemnet. Endast en mäklare kan boka personliga visningar. Man kan hitta han på instagram bärandes en AP RO. Sammanträffande?
 

sjökvist

<—Axel Nilson
Jävla arslen som inte kan skilja på mitt och ditt, och som dessutom utsätter folk för direkt livsfara.
Lider med den drabbade och hoppas att de skyldiga åker dit men det är väl inte troligt tyvärr
 

paradis

Audemars
Inte bara att han får hammaren i huvudet , han kunde blivit skadad för livet .Har sett vad ett sånt slag kan göra . Kriminella har väl svårt att göra pengar , ock ger sig på privat personer . Helt jävla otroligt . Hoppas att det blir bra med killen , men klockan blir förmodligen borta ,
 

sweedee

Cartier
Jävla arslen som inte kan skilja på mitt och ditt, och som dessutom utsätter folk för direkt livsfara.
Lider med den drabbade och hoppas att de skyldiga åker dit men det är väl inte troligt tyvärr

Problemet är väl mer att dom kan skilja på ditt och mitt, men inte bryr sig. Hoppas dom iaf gav snubben en chans att ge bort klockan så dom inte bara slog han i huvudet direkt med en jävla hammare. Hade det inte varit för att Betners har lovat oss att Sverige är säkrare än någonsin så hade detta nästan känts som en ökande trend av våldsbrott.
 

sjökvist

<—Axel Nilson
Problemet är väl mer att dom kan skilja på ditt och mitt, men inte bryr sig. Hoppas dom iaf gav snubben en chans att ge bort klockan så dom inte bara slog han i huvudet direkt med en jävla hammare. Hade det inte varit för att Betners har lovat oss att Sverige är säkrare än någonsin så hade detta nästan känts som en ökande trend av våldsbrott.
om det är en ökande trend eller inte vet jag inte, men bristen på empati är skrämmande,
 

Hugii

Audemars
Förstått aldrig syfte med dessa trådar.

Lika trist och lika traumatiskt oavsett om det är en klocka, en bil eller en mobiltelefon.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp