• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt mögel med dykarinfluenser

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Fick lösa ut lite mögel på posten idag.

En gammal Bercona :roll: En trevlig liten lättviktsdykarwannabe utan några större ambitioner att inge premiumkänsla. Nytt glas och väldigt bra lume gör det dock lätt att tycka om den och den sitter läskigt skönt på mina halvtunna handleder. Tur att jag hade förköpt ett Nato för den kom utan band.

Under köksfläkten gick det ganska bra att fota med mobilkameran, enjoy;













Nu återstår bara leverans av ett mögel. Hoppas den kommer innan jul :?
 

naggge

Panerai
Grattis, ser ju trevlig ut. Kam dock tycka det är lite synd att reluma en sån gammal rackare, hade nog varit finare utan ny lysmassa (förstår dock att det inte är du som ligger bakom det).
Vad är det mer som väntas komma?
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Visste faktiskt inte att den var relumad så jag blev något paff måste jag säga. Nåja, det blev en kul övning vid nattningen av äldsta dottern ikväll, att kolla hur mycket klockan var med släckt lampa :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fin! Jag sitter och spänner hanen på ebay för att dra hem något i den stilen...men jag blir alltid nitad av nån med auction sniper... :evil:
 
Topp