Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nytt mögel med dykarinfluenser

Diskussion i 'Vintage' startad av Scaramanga, 11 december 2012.

1. Scaramanga
    Trådstartare

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Fick lösa ut lite mögel på posten idag.

En gammal Bercona :roll: En trevlig liten lättviktsdykarwannabe utan några större ambitioner att inge premiumkänsla. Nytt glas och väldigt bra lume gör det dock lätt att tycka om den och den sitter läskigt skönt på mina halvtunna handleder. Tur att jag hade förköpt ett Nato för den kom utan band.

Under köksfläkten gick det ganska bra att fota med mobilkameran, enjoy;

Nu återstår bara leverans av ett mögel. Hoppas den kommer innan jul :?

2. naggge

naggge Friends of KS

Grattis, ser ju trevlig ut. Kam dock tycka det är lite synd att reluma en sån gammal rackare, hade nog varit finare utan ny lysmassa (förstår dock att det inte är du som ligger bakom det).
    Vad är det mer som väntas komma?

3. Scaramanga
    Trådstartare

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Visste faktiskt inte att den var relumad så jag blev något paff måste jag säga. Nåja, det blev en kul övning vid nattningen av äldsta dottern ikväll, att kolla hur mycket klockan var med släckt lampa :)

4. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Fin! Jag sitter och spänner hanen på ebay för att dra hem något i den stilen...men jag blir alltid nitad av nån med auction sniper... :evil:

5. easy rider

easy rider Dead Man Walking

Haha, ja man hatar ju campers! :D

Cool dinka!

6. Scaramanga
    Trådstartare

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Jag har mer på gång så hör av dig om du vill ha denna. ;)